دانلود پاورپوینت سیستم های ارتباط با مشتری crm
پاورپوینت مدیریت روابط مشتری با موضوع بررسی Customer Relationship Management در شرکت تویتا و جنرال موتور در قالب ۳۵ اسلاید
مقدمه:
امروزه بیشتر شرکت ها بر این نکته توجه می کنند که فراهم نمودن محصولات و خدمات بر طبق نیازها و خواسته های مشتریان، به متمایزساختن آنها در رسیدن به یک سهم مناسب در بازار رقابتی کمک می کند. این امر منجر به فروش بیشتر و در نتیجه سود بالاتر برای شرکت می گردد.
بنابراین، درک آنها از عواملی که می تواند بر رضایت مشتریان تأثیر بگذارد و اتخاذ تصمیمات طرح های مناسب در این راستا، یکی از مهمترین فعالیت های یک شرکت در بازار رقابتی است.
فهرست مطالب:
مقدمه
تاریخچه تویتا
فرآیند کاری تویتا
تویتا و شیوه ماندگاری
شعارهای تویتا
عذرخواهی
تاریخچه جنرال
چشم انداز
عوامل موفقیت
فرهنگ سازمانی
دلایل ورشکستگی
۱۵عبارت منفی
نتیجه گیری
راهنمای استفاده
مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت و مهندسی صنایع
در قالب فایل پاورپوینت و قابل ویرایش
شامل توضیحات کامل، تصاویر و انیمیشن
فرمت فایل: پاورپوینت
تعداد صفحات: 35
مطالب مرتبط