دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان پیش فعالم را کنترل کنم
چکیده
بیش فعالی به حالتی اطلاق میشود که کودک به نحو افراطی و بیش از اندازه فعال و پر جنب و جوش باشد و این تحرکات زیاد اطرافیان وی را دچار مشکل میکند. به علت بی دقتی ممکن است در انجام تکالیف مدرسه و کارهای محوله دیگر اشتباهات زیادی را مرتکب شوند. این اختلال در تعدادی از بچههای دوران ابتدایی دیده شده است همراهی و جلب توجه آنها دشوار است. البته این اختلال به عنوان ناتوانی در یادگیری محسوب نمیشود بلکه به نوعی بی توجهی و حواس پرتی در یاد گیری محسوب میشود. نداشتن آرام و قرار و تمرکز، پر جنب و جوش بودن و به قول معروف از دیوار راست بالا رفتن از جمله مشخصههای یک دانش آموز بیش فعال است.
مقدمه
دانش آموزی که ناخواسته با داشتن این اختلال، از فعالیت بیش از حدی برخوردار است اغلب از سوی دیگران به ویژه خانواده و معلم خود سرزنش و تحقیر میشود و از طرف دیگر با بازیگوشی و شیطنت بسیار همه را عاصی میکند. در این میان مهمترین عاملی که میتواند یاری دهنده دانش آموزان بیش فعال باشد، اطلاع رسانی صحیح و مداخله به موقع برای برطرف کردن این نقیصه است؛ مشکلی که اگر به رفع آن توجه نشود، صدمه جبران ناپذیری بر دانش آموز بیش فعال وارد خواهد کرد.
فهرست
چکیده ۱
مقدمه ۱
بیان مسئله ۲
شواهد ۱ ۲
گردآوری اطلاعات ۴
انتخاب راه حل ۵
اعتبار بخشی راه حل ۶
اجرای راه حل ۷
شواهد ۲ ۷
نتیجه گیری ۸
پیشنهادات ۹
منابع ۹
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 11
مطالب مرتبط