این پروپوزال در مورد ارزیابی رابطه اقدامات ارتباطی ، تعهد سازمانی و رضایت شغلی (رشته مدیریت دولتی گرایش نیروی انسانی) می باشد. پروپوزال کامل و آماده ، نگارش حرفه ای براساس اصول پروپوزال نویسی ، منبع نویسی داخل متن و پاورقی
مقدمه:
ارتباطات جزء محوری در پیاده سازی روش مدیریت است. مدیران بیش از 75 درصد از زمان فعالیت خود را صرف اجرای برخی از تکنیکهای ارتباطی مینمایند. استدلال موجهی در این زمینه ارایه شده است شواهد دال بر اهمیت فوق العاده بالای ارتباطات داخلی است. تحقیقات اجرا شده توسط یا مارینو و فاکتول (1988)، حاکی از رابطه مثبت بین میزان زمان صرف شده در ارتباطات و فعالیتهای مهم نظیر اقدامات منتهی شده به رضایت شغلی کارکنان است . در نتیجه این یافتهها، بسیاری از سازمانها، منابع انسانی و مالی حائز اهمیتی را صرف توسعه سیستمهای ارتباط داخلی موثر و تسهیل تکنیکهای ارتباطی و نیز تقویت اطلاعات ایدهآل کارکنان در کلیه سطوح سازمانی میکنند.
از آنجا که طبق تحقیقات صورت گرفته رفتار کارکنان در سازمان متاثر از نگرشهایشان است، از این رو،آگاهی از آنها برای مدیران سازمانها ضروری به نظر میرسد. با وجود این، بایستی اذعان کرد آگاهی از همه نگرشهای کارکنان برای مدیران سازمان اهمیت چندانی نداشته و مدیران نیز علاقهای به دانستن همه این نگرشها ندارند. در واقع مدیران بیشتر علاقهمند به دانستن آن دسته از نگرشهایی هستند که با کار و سازمان مرتبط است. طبق تحقیقات انجام گرفته در این مورد سه نگرش عمده بیشترین توجه و تدقیق را از سوی محققان به خود جلب کردهاند، این سه نگرش عبارتند از وابستگی شغلی، رضایت شغلی و تعهد عاطفی( Weaver1,2011).
فرست مطالب:
مقدمه
بیان مسئله
پیشینه تحقیق کامل: خارجی و داخلی
ضرورت و اهمیت موضوع
اهداف تحقیق: اهدف اصلی و فرعی
سوالات تحقیق: سوالات اصلی و فرعی
فرضیات تحقیق: فرضیات اصلی و فرعی
روش تحقیق
جامعه، نمونه ی آماری
روش تجزیه و تحلیل داده ها
جدول زمانبندی شده انجام پایان نامه
منابع فارسی کامل
منابع انگلیسی کامل
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 20
مطالب مرتبط