دریافت پکیج پرسشنامه استاندارد سنجش شاخص های کیفی اثربخشی تبلیغات ( اصغری، ۱۳۹۳).
(شامل پرسشنامه استاندارد،امتیازبندی،تفسیر و روایی – پایایی پرسشنامه)
پرسشنامه استاندارد سنجش شاخص های کیفی اثربخشی تبلیغات ( اصغری، ۱۳۹۳)شامل ۱۸سوال است.
پایایی
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰). پایایی این پرسشنامه با محاسبه ی ضریب آلفای کرونباخ…… ( پایایی درون فایل)
روایی
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).( روایی درون فایل)
(توضیحات کامل در داخل فایل)
کد محصول: ۳۲۷۹
پایایی: دارد
روایی: دارد
فایل ورد: دارد
فایل پی دی اف: دارد
تعداد سوال: ۱۸سوال
تعداد مولفه: ۴مولفه
تعاریف عملیاتی و مفهومی پرسشنامه: دارد
مدل پرسشنامه: دارد
تعداد صفحات: ۷
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد ( به دو صورت تحلیل با اس پی اس اس و تحلیل بر اساس نمره گذاری)
قیمت: فقط ۳۵۰۰ تومان
گارانتی: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 7
مطالب مرتبط