دانلود مقاله اینترنت ابزاری کارآمد درخدمت تبلیغات مقاله درباره تبلیغات مقاله در مورد تبلیغات مقاله بازاریابی و تبلیغات مقاله در مورد تبلیغات اینترنتی مقاله مدیریت تبلیغات مقاله خلاقیت در تبلیغات مقاله ای در مورد تبلیغات تجاری مقاله در مورد تبلیغات سیاسی مقاله در مورد تبلیغات در اینترنت
اینترنت، ابزاری کارآمد در خدمت تبلیغات
فهرست مطالب
چکیده
۱- مقدمه
۲- تعریف تبلیغات اینترنتی
۴- روند تبلیغات اینترنتی در دنیا
تصویر بزرگتر۵- ابعاد تبلیغات اینترنتی
۵-۱- مدلهای کسب وکار
۵-۱-۱- مدل کسب و کار مبتنی بر محتوا
اینترنتی
۵-۱-۲- مدل مبتنی بر ارائه خدمات متنوع
۵-۱-۳- مدل مبتنی بر فراهم آوردن امکان جستجوی سایتهای مختلف
۵-۱-۵- مدل مبتنی بر شبکه تبلیغاتی
۵-۱-۴- مدل مبتنی بر ارائه خدمات تبلیغاتی
۵-۲-۱- بنرها
۵-۲-۲- بنرهای دارای غنای رسانهای
۵-۲-۳- تبلیغات مبتنی بر بازی
۵-۲-۴- تبلیغات مبتنی بر پست الکترونیک
۵-۲-۵- تبلیغات ناخواسته
۵-۲-۶- تبلیغات مبتنی بر حامیگری۵-۳- فرایندهای طراحی
۵-۴- زیرساختهای سیستم
۵-۵- تکنولوژی نرمافزاری و سختافزاری
۵-۶- روشها
۶- مزیتهای تبلیغات اینترنتی
۷- محدودیتهای تبلیغات اینترنتی
۸- نتیجه گیری
مراجع
چکیده
اینترنت همراه با رشد روزافزون خود، کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف یافته است. امروزه اینترنت بعنوان رسانهای قدرتمند در اختیار صنعت تبلیغات قرار گرفته است. بدلیل ویژگیها و مزیتهای فراوانی که اینترنت در مقایسه با رسانههای سنتی دارد، تبلیغات اینترنتی شاهد رشد فراوانی در طی سالیان اخیر بوده است. این مقاله به ادبیات موضوع میپردازد که شامل تعریف تبلیغات اینترنتی، تاریخچه و روند آن از ابتدای پیدایش تا کنون، انواع و اشکال مختلف تبلیغات اینترنتی، و نیز مزیتها و محدودیتهای آن میباشد.
توضیح : این مقاله تلفیقی از دو مقاله (۱)اینترنت؛ ابزاری کارآمد در خدمت تبلیغات (منتشر شده در شماره ۱۰ ماهنامه دانش تبلیغات) و (۲)تبلیغات اینترنتی در ایران: تنگناها و راهکارها (سومین کنفرانس بینالمللی مدیریت – ۲۹ آذر لغایت ۱ دیماه ۱۳۸۴) است که توسط نویسندگان منتشر شدهاند. به منظور جلوگیری از تکرار و هدایت سریعتر خوانندگان به سمت مطلب مورد نظر این تلفیق توسط سایت راهکار مدیریت انجام شده است.
کلیدواژه : تبلیغات؛ تبلیغات اینترنتی؛ بازاریابی؛ اینترنت
۱- مقدمه
در کتب و متون مختلف تعاریف متعددی از تبلیغات آمده است بطور مثال میتوان به تعاریف ذیل اشاره کرد. تبلیغات فرآیند روشمند ارایه اطلاعات مناسب در مورد کالاها و خدمات به مشتریان و ترغیب و متقاعد کردن مؤثر مصرفکنندگان به خرید کالاها و خدمات میباشد (متولی ۱۳۷۲) و یا در تعریفی دیگر تبلیغات را، ارائه غیر شخصی اطلاعات که معمولاً برای آن پول پرداخت میشود و اغلب با هدف ترغیب برای خرید کالاها، خدمات و یا ایده از سوی افرادی مشخص و توسط رسانههای مختلف انجام میپذیرد، تعریف نمودهاند (تافلینگر ۱۹۹۶).
همان طور که در تعریف بالا اشاره شد، تبلیغات از طریق رسانههای مختلفی انجام میپذیرد که از آن جمله میتوان به روزنامهها، مجلات، رادیو، تلویزیون و … اشاره نمود. چندی است که رسانهای جدید، یعنی اینترنت، به جمع رسانههای مورد استفاده تبلیغات اضافه شده است. رشد تبلیغ در اینترنت نسبت به تبلیغ در رسانههای سنتی، از سرعت بسیار بیشتری برخوردار بوده است. چرا که پس از گذشت ۳۸ سال از پیدایش رادیو، تعداد استفادهکنندگان آن به ۵۰ میلیون نفر رسید، تلویزیون ۱۳ سال پس از پیدایش این حد نصاب را کسب کرد و اما اینترنت تنها با گذشت ۴ سال توانسته به این حد نصاب دست پیدا کند (فاکس ۱۹۹۹). این مقاله به معرفی این نوع از تبلیغات و ویژگیهای آن میپردازد
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 30
مطالب مرتبط