دانلود مقاله بازاریابی شرکت های تعاونی مصرف دانلود مقاله بازاریابی الکترونیکی دانلود مقاله بازاریابی اینترنتی دانلود مقاله مدیریت بازاریابی دانلود مقاله تحقیقات بازاریابی شرکت های تعاونی مصرف شرکت های تعاونی مصرف فرهنگیان اتحادیه شرکت های تعاونی مصرف فرهنگیان ایران شرکت های تعاونی تولید و مصرف لیست شرکت تعاونی های مصرف تهران
عنوان مقاله : بازاریابی شرکت های تعاونی مصرف
مقدمه :
شاید یکی از مهمترین فعالیت ها در زندگی اجتماعی بشر امروز را بتوان مدیریت دانست . درعصر حاضر به مدد این فعالیت است که مأموریت ها و اهداف سازمان ها تحقق می یابند، از منابع و امکانات موجود بهره برداری می شود و توانائی و استعداد انسان ها از قوه به فعل در می آید .مدیران در انجام وظایف خود فرآیندی را دنبال می کنند که شامل اجزائی چون برنامه ریزی،سازماندهی، نظارت و کنترل، ارتباطات، هدایت و تصمیم گیری است مجموعه این فعالیت هاست که مدیریت را شکل می دهد و هماهنگی و نیل به هدف ها را میسر می سازد اگر چه بر اساس دیدگاه ها و نظرات جدید مدیریت وظایف و نقش های دیگری به استثنای ۵ جزء فوق را برای مدیران عنوان نموده اند ( به عنوان مثال نظریه نقش های مدیران ارائ ه شده توسط هنری مینتزبرگ یا دید گاه های آدیزس در مورد ۴ نقش عمده مدیران و … ) به هر حال مدیریت از جمله مسائل مهم جامعه امروز به شمار می رود و مدیریت صحیح در سازمان ها برای بهره گیری هر چه بیشتر منابع و دستیابی به اهداف سازمانی اهمیتی غیر قابل انکار دارد….
این مقاله شامل ۴۵ صفحه فایل word قابل ویرایش به همراه فایل پاورپوینت میباشد فایل پاورپوینت نیز دارای ۶۴ صفحه است
فهرست مطالب
عنوان صفحه
مقدمه ———————————————- ۱
بخش اول: مدیریت
تعریف مدیریت—————————————- ۲
برنامه ریزی —————————————- ۲
برنامه ریزی در اتحادیهها—————————- ۳
برنامه ریزی عملیاتی——————————– ۳
برنامه ریزی خرید در اتحادیههای تعاونی مصرف———- ۴
سازماندهی در اتحادیهها—————————— ۵
تامین نیروی انسانی———————————- ۶
تامین آموزش نیروی انسانی—————————- ۷
آموزش ———————————————- ۸
هدایت رهبری—————————————– ۹
خصوصیات رهبر—————————————- ۱۰
سبکهای رهبری—————————————- ۱۰
رهبری در اتحادیه تعاونیها————————— ۱۲
کنتر ل و نظارت————————————– ۱۲
کنترل گذشته نگر و کنتر ل آینده نگر—————— ۱۳
وزارت و کنترل د راتحادیهها————————– ۱۳
مشخصات سیستم کنترل موثر—————————– ۱۴
تابلو کنترل: ابزار سودمند برای اعمال کنترل در اتحادیه تعاونیها ۱۵
تابلو کنترل فروش تعا ونی—————————- ۱۶
بخش دوم
بازاریابی و مدیریت بازار—————————- ۱۶
نیازها———————————————- ۱۷
فلسفههای بازاریابیو تعاونیها———————— ۱۸
نگرش بازاریابی اجتماعی—————————— ۲۰
فلسفههای بازاریابی و تعاونیها———————– ۲۱
فرآیند قیمت گذاری———————————– ۲۴
مهمترین اهداف و قیمت گذاری تعاونیهای مصرف———– ۲۵
مکان و نحوه توزیع کالاها—————————– ۲۶
فعالیتهای ترفیعی و تشویقی————————— ۲۷
آمیختههای ترفیع و تشویق—————————– ۲۷
نمونههای اجزاءترفیع و تشویق————————- ۲۹
زمان بندی مراحل تهیه یک برنامه تبلیغاتی————- ۲۹
فرمت فایل: WORD , PowerPoint
تعداد صفحات: 45و64
مطالب مرتبط