دانلود پرسشنامه اشتیاق به محصول کاپفرر و لورنت
هدف: ارزیابی اشتیاق به خرید محصول یا برند از ابعاد مختلف (خطر – اهمیت درک شده، احتمال اشتباه در خرید، ارزش نمادین، ارزش لذت بخش بودن، علاقه)
تعداد سوال: ۱۶
تعداد بعد: ۵
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر نتایج: دارد
روایی و پایایی: دارد
منابع: دارد
نوع فایل: word
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 3
پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.
مطالب مرتبط