پرسشنامه استاندارد سنجش ویژگی دانشگاه به عنوان سازمان یادگیرنده
پرسشنامه سنجش ویژگی دانشگاه به عنوان سازمان یادگیرنده پرسشنامه محقق ساخته می باشد که به منظور سنجش ویژگی دانشگاه به عنوان یک سازمان یادگیرنده ساخته شده است. این مقیاس دارای ۴۰ گویه است با یک مقیاس لیکرت پنج درجه ای (کاملا موافقم تا کاملا مخالفم) که دارای ارزشی بین ۱ تا ۵ است. ، با سؤالاتی مانند: (اساتید این دانشگاه بطور مستمر به یادگیری نیاز دارند. ارزیابی رضایت مندی اساتید و دانشجویان ، توسط سازمان های خارجی انجام می شود) ویژگی دانشگاه به عنوان سازمان یادگیرنده را می سنجد.
سازمان یادگیرنده:
سازمانی است، که با ایجاد ساختارها و استراتژیها، به ارتقای یادگیری سازمانی کمک میکند. این سازمان دارای مهارت و توانایی ایجاد، کسب و انتقال دانش است و رفتار خودش را طوری تعدیل میکند، که منعکس کننده دانش و دیدگاههای جدید باشد.
روایی و پایایی پرسشنامه سنجش ویژگی دانشگاه به عنوان سازمان یادگیرنده
روایی ابزار جمع آوری داده ها
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰). روایی پرسشنامه سنجش ویژگی دانشگاه به عنوان سازمان یادگیرنده توسط اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.(توضیحات کامل در داخل فایل)
پایایی ابزارهای جمع آوری داده ها
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰). پایایی پرسشنامه سنجش ویژگی دانشگاه به عنوان سازمان یادگیرنده از روش آلفای کرونباخ بالای۷۰ صدم به دست آمده است.(توضیحات کامل در داخل فایل).
پایایی و روایی: دارد
نوع فایل: زیپ
مولفه: دارد
مقاله بیس: دارد
نحوه نمره گذاری: دارد
تعداد صفحات: ۴
منبع: دارد
گارانتی: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 4
مطالب مرتبط