این فایل پاورپوینت شامل 45 اسلاید قابل ویرایش و در مورد مشتری مداری می باشد.
در درون هر سازمان فقط مراکز هزینه وجود دارند ، تنها مرکز سود و نقدینگی ، مشتریان هستند که می توانند خوش حساب باشند و صورتحسابهای خود را پرداخت کنند .
« ریچارد هوکر»
شعار شرکتهای مشتری نواز:
توجه عمده ما به شما و نیازهایتان است .
ما بهترین راه حل برای برآوردن نیاز و خواسته شما را تقدیم می کنیم .
امروزه مشتری نوازی جای خود را به ارزش آفرینی داده است به عبارتی دیگردر دنیا ، سازمانها صرفاً در فکرتکریم ارباب رجوع نیستند بلکه مشتریان به عنوان سرمایه ای ارزشمند هستند که باید برای نگهداشتن آن هر کاری کرد.
فهرست مطالب:
شعار شرکتهای مشتری نواز
حیاتی ترین اصول در امر مشتری مداری
خصوصیات شرکتهای مشتری نواز
انتظارات مشترکین از شرکتهای آب و فاضلاب
وظایف مدیریت درآمد و امور مشترکین
امور مشترکین و ثروت آفرینی
دلایل جلب رضایت مشتری از بعد اقتصادی
عوامل موثر بر رضایت مشترکین
چگونه میتوان هزینه ها را کاهش داد
فرمت فایل: پاورپوینت
تعداد صفحات: 45
مطالب مرتبط