مقاله اتحادهای استراتژیک (Strategic alliance)

دانلود مقاله اتحادهای استراتژیک (Strategic alliance)

اتحادهای استراتژیک (Strategic alliance)
در این بخش، ما انواع مختلفی از اتحادهای (ادغام) درون شرکتی تشکیل شده را بررسی می کنیم که این اتحادها در بازارهای بین المللی وارد و کامل می شوند. به طور خاص ، ما طبیعت اتحادهای  استراتژیرا بررسی می کنیم و چگونگی این امر را که آنها قسمتی از ادامه روشهای ورود بوده اند ، مورد بررسی قرار دهیم . بخش بعد، و معامله های شراکت بازاری را مورد بررسی قرار می دهد و در ادامه بخشهایی در مورد جواز گیری، فرانشیز ( حق امتیاز) ، و معامله های مشترک می باشد. بخش آخر، روشهای سنجش و کنترل اتحادهای استراتژیکی در بازارهای بین المللی می باشد. طبیعت اتحادهای استراتژیک : اتحادهای رقابتی به شرکتها اجازه بدست آوردن دارایی، صلاحیتها، یا توانایی را می دهد که این ها در بازارهای دارای رقابت در واقع قابل دسترس نمی باشند و بخصوص این امر در بازار تخصصی خاص صادق است. یک معامله اشتراکی، دسترسی را به تولید و تکنولوژی پیشرفته میسر می سازد و پیشرفت توانایی ها و می تواند مثالی از آن باشد دارای های قابل لمس ، مانند اعتبار، نیز جزء آن می تواند باشد. برای مثال ، یک اتحاد جهانی با میزان محلی ایجاد می شود تا اعتبار شرکت را در بازار محلی افزایش می دهد. برای اتحاد های استراتژیکی خطوط هوایی انگلیس ، لازم است که تمام مشتریان را در هر جایی دنیا که علاقه به پرواز دارند، خدمت رسانی کنیم. (نمایش ۱-۱۳)

نمایش ۱-۱۳: پیشگام بودن در قسمتهای خطوط هوایی انگلیس براساس گفته مدیر اجرایی، رابرت آسینگ : خطوط هوایی انگلیس باید یک تجارت جهانی بشود و قادر به برآوردن نیازهای مشتریهای ما در هر جای جهانی که علاقه به پرواز دارند، باشند . برای کمک به انجام این امر، هم اکنون ، ما اتحادهایی را با تعدادی ایز خطوط هوایی دیگر مانند مایندد انجام داده ایم ، آن در قسمتهایی ازدنیا که حضورها کمرنگ می باشد، قراردارد. تواناس یکی از خطوط بسیار آرام می باشد ، خطوط دیگر مانند داسش BA (بی اِی) می باشد، دو خط هوایی آلمانی و تات، همچنین ایرلیجریت که یک  خط هوایی مستقل در فرانسه می باشد ، جزء آنها است. در انگلیس، ما به توافق حق امتیاز (فرانشیز) با تعداد ی از حمل کننده ها ی منطقه ای رسیده ایم که تجارت هوایی انگلیس را به منظور ارتباط انجام می دهند وخطوط روزانه ای نیز وجود دارد که به طور مستقیم نمی توانند به ما خدمت رسانی نمایند.


فرمت فایل دانلود فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات تعداد صفحات: 20

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط