دانلود مقاله بررسی پوسترهای «رزماری تیسی» و تأثیرگذاری آن در کاربرد آموزه‌ های پست‌ مدرنیسم در سبک سویس

دانلود مقاله پوسترهای رزماری تیسی و تأثیرگذاری آن در پست‌ مدرنیسم پوسترهای پست مدرنیسم تحقیق مقاله پست مدرنیسم مقاله راجع به پست مدرنیسم پوسترهای رزماری تیسی دانلود مقاله پوستری مقاله پوستری چیست ارزش مقاله پوستری


Article posters Taissy rosemary and influence in post-modernism

دانلود مقاله بررسی پوسترهای «رزماری تیسی» و تأثیرگذاری آن در کاربرد آموزه‌های پست‌ مدرنیسم در سبک سویس

«رزماریسیتی » در سیزدهم فوریه سال ۱۹۳۷ در زوریخ به دنیا آمد و در همان شهر به زندگی ادامه داد، و بکار مشغول شد. دوره آموزش مقدماتی را در مدرسه طراحی زوریخ گذراند. و سپس به مدت ۴ سال کار آ‌موزی طراحی گرافیک بود. او از سال ۱۹۶۸ با زیگفرید او درمات  (متولد ۱۹۲۶) در یک استردیو شریک می باشد. او تا کنون سه مرتبه برنده بورس تحصیلی فدرال سوئیس شده است. از سال ۱۹۷۴ عضو اتحادیه بین المللی طراحان گرافیک می باشد و از سال ۱۹۹۲ به عضویت باشگاه مدیران هنری نیویورک درآمده است. در سال ۱۹۸۶ نفر اول یازدهمین بینال بین المللی پوستر و رشو شد و مدال طلای این بنیال را دریافت کرد. و در سال ۱۹۸۸ جایزه اول مسابقه پوستر و تصاویر گرافیکی کیلر وش  سال ۱۹۹۰ را از آن خود کرده است.
در سال ۱۹۸۹ نفر دوم مسابقه ایده برای اسکناسهای جدید سوئیس شده در سال ۱۹۹۰ مدال نقره تولوز لوترک را در ششمین سه سالانه اِسن از آن خود کرد. همچنین او در مسابقات و جشنواره های زیادی از اعضای هیأت داوران بوده است. از جمله مسابقه پوستر صدسال ا تومبیل «در اشتوتگارد آلمان در سال ۱۹۸۵ و سومین مسابقه بین المللی طراحی داشنجوی هرب لو بالین در سال ۱۹۸۷ در نیویورک. و مسابقه طراحی حروف آلمان در سال ۱۹۸۷ و پنجمین دو سالانه پوستر درفورت کالینز ایالت کلرادو آمریکا در همان سال. مسابقه پوستر در سال ۱۹۹۱ آلمان. و سومین سه سالانه پوستر تویاما در سال ۱۹۹۱ در کشور ژاپن و تصاویر گرافیکی برای کیلروش در سال ۱۹۹۲ کیل آلمان،‌ و ششمین نمایش باشگاه مدیران هنری در نیویورک در سال ۱۹۹۲ در بهترین پوسترهای سویس سال در برن در سال ۱۹۹۳ .
همچنین او در سال ۱۹۹۲ در آمریکا سخنران مهمان در مدرسه طراحی در ایسلند بود.
در سال ۱۹۹۳ به عنوان استاد مهمان به دانشگاه ییل و دانشگاه طراحی گرافیک نیوهاون آمریکا دعوت شد. تیسی در نمایشگاههای متعددی نیز شرکت کرده است. که از میان آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.
نمایشگاه گرافیک دیداری در نیویورک در سال ۱۹۶۶٫ نمایشگاه مرکز بین المللی هنرهای مربوط به طراحی حروف در اشتوتگارد آلمان به سال ۱۹۶۷ و ووپرتال آلمان در سال ۱۹۶۸ گالری پلکان مانیسیپال ترداسکول در هاف سال آلمان ۱۹۷۲، و نمایشگاه پوستر گردشگری شهرهای ایتالیا در سال ۱۹۸۲٫ پیکر بندی برای دانشگاه رد اوفنباخ آلمان در سال ۱۹۸۴ گالری پوستر باشگاه میگرس در برن به سال ۱۹۷۸٫ موزه پوستر ورشو به همراه دو برنده یازدهمین دو سالانه پوستر ورشو در سال ۱۹۸۶ موزه بین المللی هنرهای مدرن توکیو به عنوانی یکی از بیت طراحی ژاپنی، آمریکایی و اروپایی در سال ۱۹۹۰ و گالری رینهولد براون نیویورک در سال ۱۹۹۲ (اودرمات، ۱۹۹۳: ۱۷۵ و ۱۷۴) در بررسی آثار یک هنرمند، آگاهی از مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی که او با  آنها درگیر بوده اهمیت بسزایی دارد. «ژولان بارت» نخستین معنایی را که از هر تصویر به دست می آید. معنای اطلاعاتی می دانست یعنی معنایی که درباره زمینه، اطلاعاتی به تماشاگر می دهد» (پهلوان، ۱۳۸۴: ۵۱) جرج در سال ۲۰۰۴ در مورد سویس می گوید.


فرمت فایل دانلود فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات تعداد صفحات: 28

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط