پرسشنامه استاندارد برند شرکت های حمل و نقل
پرسشنامه برند شرکت های حمل و نقل (پرسشنامه مدیران عامل شرکت)، پرسشنامه ای محقق ساخته می باشد. این مقیاس دارای ۲۵ گویه و ۵ مولفه می باشد که با یک مقیاس لیکرت پنج درجه ای (کاملا مخالفم تا کاملا موافقم) و هر ماده دارای ارزشی بین ۱ تا ۵ است. با سؤالاتی مانند: (این شرکت حمل و نقل دارای اعتبار بین مشتریان و ارباب رجوعان می باشد.) برند شرکت های حمل و نقل را می سنجد.
روایی و پایایی پرسشنامه استاندارد برند شرکت های حمل و نقل
روایی ابزار جمع آوری داده
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰). روایی پرسشنامه برند شرکت های حمل و نقل توسط اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.(توضیحات کامل در داخل فایل)
پایایی ابزار جمع آوری داده
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد، یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰). پایایی پرسشنامه برند شرکت های حمل و نقل از روش آلفای کرونباخ بالای ۷۰ صدم به دست آمده است.(توضیحات کامل در داخل فایل).
پایایی و روایی: دارد
نوع فایل: زیپ
مولفه: دارد
نحوه نمره گذاری: دارد
تعداد صفحات: ۴
منبع: دارد
گارانتی: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 4
مطالب مرتبط