دانلود مقاله مدیریت ارتباط با مشتری
واژه CRM مخفف Customer Relationship Management یا سیستم مدیریت ارتباط با مشتری است. در حقیقت این سیستمها راهبردی است برای جمع آوری نیازها و رفتارهای تجاری مشتریان تا به ایجاد روابطی قویتر با آنها منجر شود.
–
فهرست مطالب
CRM چیست؟
هدف از CRM چیست؟
آیا شاخصهایی برای سنجش میزان نیاز به مقاله های CRM وجود دارد؟
نصب و راه اندازی یک CRM چقدر هزینه در بر خواهد داشت
CRM چقدر هزینه در بر خواهد داشت؟
نمونه هایی از اطلاعاتی که مقاله های CRM جمع آوری می کنند
عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی یک سیستم CRM
کدام یک از بخشهای سازمان باید مقاله CRM را اجرا کند؟
چه چیزی باعث شکست مقاله های CRM می شود
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 9
پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.
مطالب مرتبط