هدف از این تحقیق بررسی نام و نشان تجاری با فرمت docx در قالب 35 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد.
در شرایط رقابتی امروز به دست آوردن جایگاه مناسب در ذهن مصرف کننده ازاهمیت به سزایی برخورداراست.انتظارات مشتریان دائما در حال تغییر است با این وجود سازمان ها مستلزم هستند از تامین انتظارات مشتریان فراتر رفته و کانون توجه خود را به ایجاد ارزش برای مشتریان و وفاداری آنها از طریق ایجاد ارتباطی بلند مدت ، دو جانبه و سودآور برای هر دو طرف معطوف نمایند.
یکی از مشهورترین ومهم ترین مفاهیم بازاریابی که امروزه به طور گسترده توسط محققان و صاحب نظران بازاریابی مورد بحث قرار می گیرد ،ارزش ویژه برند است.که از دلایل مهم این شهرت ،نقش استراتژیک ومهم ارزش ویژه برند در تصمیمات مدیریتی وایجاد مزیت رقابتی برای سازمان ها و مشتریان آنها می باشد. در بازاریابی مصرف کننده برندها غالبا نقطه آغاز تمایز بین پیشنهادات رقابتی هستند به طوری که در موفقیت سازمان ها می توانند حیاتی باشند لذا بسیار مهم است که مدیریت برندها به صورت استراتژیک انجام شود.
متاسفانه با وجودی که بیش از ۳۰سال از کار مداوم در جهت غنای دانش برند در اروپا وآمریکا می گذرد ، این مفهوم درایران مورد توجه قرار نگرفته است و با نپرداختن به حوزه هایی چون برند، مدیریت برند وارزش برند چنین فرصت بکری عملا برای بازاریابان ازدست رفته است. در کشور ما برندها به عنوان یک دارایی در ترازنامه قید نمی شوند این امرسبب خنثی کردن تمرکز بلند مدت مدیریت بر هر گونه توسعه درونی برند است بنابراین جریان نقد وسودهای کوتاه مدت غالبا به عنوان پارامترهای مهم عملکرد استفاده می شوند.
در شرکت های با برندهای قوی، به جای تمرکز بر سودهای کوتاه مدت و جریان نقد، شاخص های عملکرد باید با معیارهای عملکرد مبتنی بر برند نیز درآمیزد. تحقیقات پیرامون ارزش ویژه برند نسبت به سایر دارایی های نامشهود، منطق نظام یافته تری دارد.
فهرست مطالب
مقدمه
مبانی نظری
نام و نشان تجاری (برند)
برند
مزیت های برند
ارزش ویژه برند
طبقه بندی ادبیات ارزش ویژه برند
رویکردهای موجود در سنجش ارزش ویژه برند
شاخصهای سنجش منابع ارزش ویژه برند
شاخص های ارزش ویژة برند از منظر کاپفرر
شاخص های ارزش ویژة برند از منظر پرفسور آکر
سنجش ارزش ویژه برند از منظر پرفسور کلر
سنجش منظر مالی برند از دیدگاه مدلINTERBRAND
برنامه بازاریابی منسجم به منظور ایجاد ارزش ویژه برند
رضایت مشتری
مفهوم و تعریف رضایت مشتری
ابعاد رضایت مشتری
آگاهی از نام و سمبل برند
تعهد نام تجاری
پیشینه پژوهش
پیشینه داخلی
پایان نامه
مقاله ها
پیشینه خارجی
مقاله ها
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 35
مطالب مرتبط