دانلود مقاله ترجمه شده اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند
مقاله انگلیسی ترجمه شده رشته مدیریت
بخشی از متن مقاله ترجمه شده
مقاله حاضر شرحی اصلاح شده از مدل قضاوت برند خدمات (SBV) را بکار برده است. هدف از این مطالعه ترکیب کردن خدمات وفاداری برند به عنوان یک نتیجه از ارزیابی مصرف کنندگان از انواع ابعاد برند خدمات و ارتباطات، و آزمودن تعمیم مدل اصلاح شده (SBV) در دو بخش مختلف خدمات و وضع فرهنگ است. دو مطالعه با استفاده از داده های نظرسنجی آنلاین در دو صنعت خدمات مختلف در دانمارک و نروژ (به ترتیب شرکت های هواپیمایی و بانک ها) انجام شد. یافته های پیشین که نشان می دهند که شواهد برند به طور قابل توجهی رضایت مصرف کننده، نگرش و وفاداری رفتاری نسبت به نام های تجاری خدمات را تحت تاثیر قرار می دهد در این پژوهش مورد تایید قرار گرفت. علاوه بر این، برخلاف یافته های پیشین، عناصر ارتباط کنترل شده (یعنی تبلیغات و ترویج ها) هیچ تاثیری بر رضایت مشتری با نام های تجاری خدمات ندارد. با این حال، عناصر همان ارتباط به طور مستقیم و قابل توجهی ادراک مشتریات از ابعاد گوناگون برند و نگرش کلی آنها نسبت به برند را شکل می دهد.
واژگان کلیدی: برند خدمات، نگرش ها نسبت به برند، رضایت از برند، وفاداری به برند
عنوان اصلی مقاله: The effects of service brand dimensionsonbrandloyalty
ترجمه فارسی عنوان: مدل کنترل همزمان برای پایگاه داده ی توزیع شده
تعداد صفحات انگلیسی: 9 صفحه
تعداد صفحات ترجمه فارسی: 20 صفحه
قیمت ترجمه فارسی: 18000 تومان
–
» لینک دانلود رایگان نسخه انگلیسی
» لینک پرداخت آنلاین و دانلود ترجمه فارسی در قالب word
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 20
مطالب مرتبط