دانلود مقاله مارکتینگ پلن آنلاین موسسه مهر گشت ایرانیان (آنلاین)
مقدمه:
با عنایت به این که در دنیای امروز تغییرات با نرخ سرسام آور رخ می دهند ، امروز مثل دیروز نیست و فرداهم با امروز تفاوت زیادی خواهد داشت . ادامه دادن استراتژی کنونی مخاطره آمیز است واز سویی دیگر روی آوردن به استراتژی جدید هم کم مخاطره نیست .
پیشرفت فناوری، پدیده جهانی شدن و حذف مقررات ( در بسیاری از صنایع ) توانسته است بر مشتریان شرکتهایی که خدمات مسافرتی و توریستی را با نام و نشان تجاری مشهور در نقاط مختلف کشور و حتی فرا تر از آن هستند بسیار تأثیر گذار باشند .
شرکتها باید همواره خود را با این تغییرات سازگار نمایند و بکوشند تا به تقاضاهای جدید ناشی از تغییرات پاسخی مناسب ارائه نمایند . بازاریابهای معقول به نوبه خود باید در فعالیت های بازاریابی و ابزارها و روشهای خود تجدید نظر نمایند تا بتوانند همگام با این تغییرات با چالشهای امروز و فردا روبرو شده ومقابله نمایند .
بازاریابی و بازار شناسی با نیازهای اجتماعی و انسانی و تأمین این نیازها سروکار دارد و بازاریابی اثر بخش آن است که روشهای مبتکرانه را به کار بندد .
یکی از مهمترین اهداف بازاریابی این است که مشتری را بشناسد ، اورا درک کند تا بتواند کالا یا خدمتی مناسب با نیاز وی به او عرضه نماید. حال کمال مطلوب آن است که تلاشهای بازاریابی به خلق یک مشتری بیانجامد ، یعنی کسی که آمادگی خرید ویا درخواست ارائه خدمات دارد .
در واقع شناسایی مشتریان احتمالی و هدف قرار دادن آنها ، ایجاد رابطه تجاری با آنها ودر نتیجه ارائه خدمات ، جمع آوری اطلاعات و در پایان تخصیص بودجه مورد نیاز از دیگر خلاقیتهای یک بازاریاب به شمار می رود . ودر بازاریابی آنلاین همت مضاعف او می تواند دستاوردهای بیشتری را بدنبال داشته باشد .
اهداف (Goals)
-ارائه خدمات مسافرتی و سیاحتی درون شهری و برون شهری به مشتریان.از طریق ارتباط اینترنتی در سراسر شهرها ودر آینده نزدیک در خارج از مرزها ی شهری ویا به قولی بین شهری .
– ارائه خدمات مسافرتی و سیاحتی باکیفیت مطلوب از برندهای برترتأمین خودرو با الویت های مختلف براساس نوع مشتری به میزان۷۰% و عرضه خدمات مسافرتی و سیاحتی برون شهری بادر نظر گرفتن بازار هدف مورد نظر ۳۰%.
– کسب محبوبیت دردوره کوتاه مدت با اتخاذ سیاستهای مناسب و جذب تعداد بیشتری از مشتریان موجود درمنطقه و حوزه کاری.
– کسب سهم بیشتری از بازار منطقه ویا حوزه کاری در میان مدت بااتخاذ سیاستهای تبلیغی اعم از چاپ کارتهای ویزیت وکارتهای تبلیغاتی و صدورکد اشتراک برای مشتریان وایجادخدماتی رایگان به مشتریان در زمان تحویل مدارک لازم به منظور استفاده از خدمات. مورد نظر مشتریان .
– ارائه خدمات مسافرتی و سیاحتی به نحوی که موجب رشد وشکوفایی شرکت گردیده ودر درازمدت دارای ارزش افزوده قابل توجهی گردد .
– توسعه شرکت در دراز مدت برحسب درآمد حاصله از فعالیت مطلوب در مدت فعالیت به صورت شعبه یا نمایندگی از طریق ایجاد وب سایت مناسب و بستر سازی مطلوب با سرعتی متناسب و کار آمد .
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 37
مطالب مرتبط