پرسشنامه استاندارد راهبردهای انگیزشی یادگیری پنتریچ و دی گروت (۱۹۹۰) ۲۲ سوالی
پرسشنامه استاندارد راهبردهای انگیزشی یادگیری ، توسط پنتریچ و دی گروت در سال ۱۹۹۰به منظور بررسی راهبردهای انگیزشی یادگیری طراحی شده است. این پرسشنامه دارای ۲۲ سوال می باشد و بر اساس طیف هفت گزینه ای لیکرت با سوالاتی مانند (وقتی من برای امتحان مطالعه می کنم، سعی می کنم اطلاعات بدست آمده از کلاس و کتاب را کنار هم قرار دهم.) به سنجش راهبردهای انگیزشی یادگیری می پردازد.
روایی و پایایی پرسشنامه راهبردهای انگیزشی یادگیری
روایی ابزار جمع آوری داده
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰). روایی پرسشنامه راهبردهای انگیزشی یادگیری توسط اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.(توضیحات کامل در داخل فایل)
پایایی ابزار جمع آوری داده
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد، یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰). پایایی پرسشنامه راهبردهای انگیزشی یادگیری از روش آلفای کرونباخ بالای ۷۰ صدم به دست آمده است.
پایایی و روایی: دارد
نوع فایل: ورد (Word)
مولفه: دارد
نحوه نمره گذاری: دارد
تعداد صفحات: ۴
مقاله بیس: دارد
منبع: دارد
قیمت: فقط ۲۹۰۰ تومان
گارانتی: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 4
مطالب مرتبط