پاورپوینت روان شناسی فروش با رویکرد تحریک احساسات خریداران (با ویرایش جدید)
روانشناسی فروش را به عنوان علمی تعریف میکنند که روان بازار هدف را برای فروش خدمات و محصولات ویژهای مطالعه میکند. با تکیه بر روانشناسی فروش به جای اینکه مشتریان را متقاعد کنید که به محصول شما نیاز دارند، راههایی برای بازاریابی بر اساس خواستهها و نیازهای فعلی آنها پیدا میکنید.
افراد با روشهای مختلفی به خرید یک محصول متمایل میشوند. برخی هنگام خرید محصولات جدید از منطق و استدلال به جای احساسات استفاده میکنند. در موارد دیگر، افراد به صورت ناگهانی خرید میکند و بعد خریدشان را به شکلی منطقی توجیه میکند.
درک نیازهای مشتری و ارتباط با مشتری سنگ بنای یک فرایند فروش خوب است. مردم دوست دارند، توسط شما دیده و درک شوند. اگر بتوانید از طریق برندتان با آنها ارتباط برقرار کنید، احتمال فروش شما افزایش مییابد.
متخصصان فروش میتوانند از احساسات مشتری به عنوان راهی برای بستن قرارداد فروش استفاده کنند. از رایج ترین اشتباهات کارشناسان فروش، تمرکز بر هزینه است. اما اگر فروشنده ارزشهای مخاطبان هدف خود را درک کند، میتواند از استراتژیهایی برای نشان دادن اینکه چگونه محصول/خدمت با این ارزشها مطابقت دارد استفاده کند و بحث هزینه را به حاشیه ببرد.
فهرست مطالب
روانشناسی فروش چیست؟
عوامل و ویژگی های روانشاختی که باعث موفقیت یک فروشنده می شود
روان شناسی فروش از منظر دکتررابرت سیالدینی (Dr.Robert Cialdini)
6 اصل جهانی نفوذبرای متقاعذ کردن
اهمیت روانشناسی فروش
اصول روانشناسی فروش
۱۰محرک روانشناسانه فروش
استفاده از روانشناسی در فروش برای جذب مشتری
۷ اصل روانشناسی فروش به همراه ۳۲ تاکتیک کاربردی
اصل اول: عمل متقابل (بدهبستان)
اصل دوم: زیانگریزی
اصل سوم: تایید اجتماعی (سوشال پروف)
اصل چهارم: تعهد و ثبات
اصل پنجم : اعتبار و اقتدار
اصل ششم: دلبستگی
اصل هفتم: کمیابی
روانشناسی فروش تلفنی؛ چگونه بیشتر و بهتر بفروشیم؟
چرا به روانشناسی فروش تلفنی نیاز داریم؟
۱۰ نکته که رعایت آنها از نظر روانشناسی فروش تلفنی مورد تایید است
افزایش فروش تلفنی با رازهای روانشناسی متقاعد سازی
نکاتی که در فروش تلفنی هیچگاه فراموش نکنید!
راهنمای فروش تلفنی و نکاتی برای تبدیل شدن به کارشناس فروش حرفهای
روانشناسی فروش در بازار ایران و مدیریت ارتباط با مشتری
فرمت فایل: پاورپوینت
تعداد صفحات: 150
مطالب مرتبط