نقش فرهنگ در سازماندهی شرکت مخابرات
مقدمه:
روابط عمومی و اموربینالملل شرکت مخابرات ایران که متولی بخش «ارتباط» و «فرهنگ» در شرکت مخابرات ایران است، با این هدف که فعالیتهای فرهنگی خود را گسترش دهد و یک «مجتمع علمی-فرهنگی» برای اجرای برنامههای فرهنگی گسترده خود داشته باشد، بازسازی و نوسازی این بنای تاریخی فرهنگی را پذیرفت و طی ۳ سال با دشواریهای فراوان، آن را به شکل زیبایی آمادهی بهرهبرداری کرد. کاربردهایی که از ابتدا برای این عمارت تعریف شد، برگزاری نمایشگاه، ایجاد موزه، مکان نشستهای تخصصی، آموزشی و فرهنگی، و کتابخانه بوده است و امیدواریم که در جهت اهداف یادشده مورد استفاده قرار گیرد و در آینده به بهانه کمبود جا یا دیگر نیتها کاربری آن تغییر نکند.
اگر چه فرهنگ شامل مجموعهای از عناصر معنوی یک ملت است، شاخصترین آن هنر و مصادیق هنری است. فرهنگ به توسعه هنرها، فعالیتهای تفنّنی در مقولات زیبایی شناختی و محصولات و خدماتی که اوقات فراغت را پر میکند، نیز اطلاق میشود.
بنابراین، تعریف فرهنگ با هنر در هم آمیخته و محدود به حوزههای پیرامونی آن اعم از تولید و مصرف هنری میشود. این تعریف به اعتقاد اکثر اندیشمندان، «سیاست فرهنگی» است که هدف اصلی آن عبارت است از توسعهی هنرها و حفظ یادمانها و میراث هنری
فهرست مطالب
مقدمه:
تاریخچه
مخابرات اولیه
تلگراف و تلفن
رادیو و تلویزیون
شبکههای کامپیوتری و اینترنت
فرهنگ در مخابرات
چالشهای فرهنگی مخابرات کشور
لزوم گسترش فرهنگ سازی در خصوصی سازی
وظایف و اختیارات دفتر وزارتی:
منابع:
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 38
مطالب مرتبط