دانلود پاورپوینت برند ۳۰ اسلاید
نمونه ای از اسلایدهای این پاورپوینت را در زیر می بینید:
برند چیست؟
برای بیشتر مردم جهان و به خصوص ایرانی ها برند تنها یک معنی دارد و آن اتیکتی است که به انواع پوشاک وصل است یا مارکی است که لوازم خانه دارند. اما باید بدانید که برند تنها متعلق به یک کالای خاص نیست و انواع محصولات ازجمله کالاهای مختص به مصرف مشتریان، کالاهای صنعتی و حتی خدمات، همگی قابلیت دارابودن برند را دارند.
تعریف علمی برند اسم، سمبل، نشان، طرحی خاص و یا ترکیبی از همه اینهاست که به منظور متفاوت کردن کالای یک کمپانی از کمپانی های دیگر است.(۱)
برندینگ
بخشی از بازاریابی است ، اصطلاحا یک استراتژی یا یک تکنیک نام دارد که عنوان یک تجارت را مشخص میکند ، ولی در اصل بیشتر از یک عنوان تجاری است ، برندینگ در اصل محبوبیت یک نام تجاری است ، گوگل بهترین مثال برای برندینگ است ، امروزه افراد بسیار زیادی در دنیا هستند که این نام را میشناسند ، و این یعنی برندینگ…
برای هر شرکت حقوقی و یا هر نوع شرکتی دیگر که خدماتی را ارائه میدهد ،عنوان تجاری بسیار مهم است ، برای کسب محبوبیت این عنوان باید عناصری را رعایت نماید:
ارائه ی پیغام متمرکز و متحد الشکل برای شرکت تجاری خود در امر جذب مشتریان جدید
استخدام فارغ التحصیلات با استعداد برای ساخت شهرتی بهتر
جذب مخاطبان وفادار به شرکت و ارائه خدمات خوب به آنها
اصول و مبانی برندینگ
برندینگ (برند سازی) یکی از مهمترین جنبههای هر نوع تجارتی از بزرگ یا کوچک ، خرده فروشی ، و یا B2B میباشد. استراتژیهای موثر برندینگ ، رقابت شما را در بین رقبای خود افزایش میدهد.
عنوان تجاری شما (برند) نشان دهنده این است که ، مشتریان چه انتظاراتی از نوع خدمات و محصولات شما دارند ، همچنین یک برند شما را از رقبای خود متمایز میکند .
مبانی اولیه برندینگ
یک لوگوی منحصر به فرد برای شرکت خود طراحی کنید و از آن در تبلیغات ، محتوا و دیگر موارد استفاده کنید
پیام برند خود را بنوسید ؛ پیام یا هدفی که برند شما آن را دنبال میکند ، به همگان اعلام کنید ، در ضمن تمام کارمندان شرکت شما باید ویژگیهای برند شما را بدانند
برند خود را یکپارچه کنید ؛ سعی کنید از عنوان برند خود در همه جا استفاده نمائید ، ایمیل ، امضا، در پاسخ به تلفن مشتریان و …
یک کلیپ صوتی ایجاد کنید ؛ که بیان کننده عنوان تجاری شما باشد و از آن در تمام محتوای بصری خود استفاده نمائید
یک شعار برای خود ایجاد نمائید ، این شعار باید علاوه بر این که بسیار مختصر باشد ، هدف تجاری شما را نیز بیان نماید
ارزش برند
امروزه برند برای سازمان و محصولات آن ارزش میآفریند. از اینرو مدیریت برند از جمله فعالیتهای استراتژیک در سازمان بشمار می رود.
اما ارزیابی راهکارهای اجرا شده در مقوله مدیریت برند و محاسبه بازگشت سرمایه گذاری در این حوزه بسیار حائز اهمیت می باشد. ارزش برند یک عامل کلیدی و تعیین کننده در ارزش سهام شرکت میباشد. برند چیزی است که مشتری میخرد و کالا چیزی است که در کارخانه تولید میشود. ارزش نام و نشان تجاری (برند) در حقیقت ارزش افزودهای است که یک محصول به واسطه آن نام و نشان تجاری ایجاد میکند.
ارزش یک نام تجاری از سه بعد قابل بررسی است:
سازمان و عوامل درونی
بازار یا عوامل محیطی
مشتری یا مصرف کننده
فرمت فایل: پاورپوینت
تعداد صفحات: 30
مطالب مرتبط