دانلود مقاله مدیریت کیفیت جامع
مقدمه :
اغلب موسسات آموزش بطور روزانه بدون طرح توسعه شرکت میکنند تعداد زیادی که ارزیابی تلاشهای پیشرفته که معمولا تماس هایی قسمت به قسمتی هستند . مدیریت کیفیت جامع (TQM) برای طرح های طولانی مدت ترغیب می شوند که هم پویا هست sihe طرح موضوعی برای بازدید و اصلاح مداوم است . برای تضمین قبول و درونی ساختن محتوای TQM و ساختارهای تئوریکی آن مهم است . ضروری نیست که مردم دوره TQM آرا بکار گیرند که ممکن است مثل سخن نامفهوم شراب کهنه در بطری جدید هواو هوس مدیریت دیگر » و غیره تماس مشا به با TQM پیشرفت تحقیقی مداوم یا CQI نامیده می شود (فرازیر ۱۹۹۷ ) ، ارزیابی کیفیت یا ROQ (ولر ۱۹۹۶ ) . و مدیریت کیفیت اضافی یا QMP (کافمن و زاهان ۱۹۹۳ ) . چه چیز مهمی است که روح حرکت – مفهوم کیفیت را در آموزش و پرورش تکنیک ها و استراتژی های مدیریتی اش در یک پایه پیوسته تحلیل می کند .
تغییر دادن مدیر یک منطقه تحقیق شده گسترده ، در هر دو در هند و خارج از آن است . (مو خو پادها یا ، ۱۹۸۱ ،۱۹۸۹ ، روجرز و شو میکر ۱۹۷۱ هاولوک ۱۹۷۳). چندین بعد و مجادلات ابتدائی کمی در مدیریت تغییر پذیری وجود دارد . ابتدا ، تغییر،وظیفه قبول موفقیت و توسعه ابتکار ی است . ابتکارات در میان چندین مراحل در طول قبول آن از آن می گذرد .
مدیریت تغییر مقداری برای اداره کردن ابتکار در میان مراحل مختلف تا یک ابتکار موسسه ای است . اعضای یک سازمان همان ابتکار را بطور مختلف دوباره انجام می دهند . چندین نمایندگی و مراحل در قبول ابتکار با هم شرکت میکنند.
آن هم مهم است که مقاومت تشخیص داده شده شرکت طبیعی ابتکار است .
در اینصورت ، TQM ابتکار – یک تماس و استراتژی جدیدی برای مدیریت کیفیت و همینطور مدیریت کیفیت هستند . هر کایزن یک ابتکار است . آن برای امتحان اینکه چطور ابتکارات که در سازمان قبول شده اند مفید خواهند بود . ص ۱۸۱
قبول ابتکار :
قبول ابتکار در میان پنج مرحله اتفاق می افتد (روجوز ۱۹۶۲ ) . ۱- استقرار دلالت بر اولین استقرار عقیده در فکر یک قبول کننده نهایی شخص یا یک پذیرنده سازمانی دارد .
۲- امتحان دلالت بر تمرین مغزی که امکان داشتن را ارزیابی می کند ، طراحی ابتکار و همینطور ارزیابی ، اهمیت مخالف دارد .
۳- قبول ترجمه واقعی عقیده در سطوح نگه داشته شده است : رهبر یا همه مقیاسها
۴- ارزیابی ، تشخیص مراحل موثر قبول و برخورد ابتکار است ارزیابی
در این علت مجموعه نیست . تصور ابتدایی اصلاح کنندهای برای قبول نهایی میباشد.
۵- درونی ساختن ، مکانیزمی از رده بندی یک ابتکار درون سیستم ، تعبیر آن خارج از منطقه ابتکار است.
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 35
مطالب مرتبط