دانلود مقاله انگلیسی بررسی رویکردی کاربردی به وفاداری نگرشی به نام تجاری تحقیق مقاله وفاداری به نام تجاری دیدگاه هویت اجتماعی در وفاداری به نام تجاری وفاداری به نام و نشان تجاری وفاداری به نام و نشان تجاری و سودآوری دانلود رفتار سازمانی (رویکردی کاربردی) کتاب رفتار سازمانی رویکردی کاربردی ابعاد وفاداری نگرشی تعریف وفاداری نگرشی وفاداری نگرشی و رفتاری
چکیده :
کاربرد روانشناسی وفاداری در نام تجاری چیست؟ با توجه به تئوری عملی کتز (۱۹۶۰) معتقدیم که وفاداری چهار کارکرد (یا سوابق انگیزشی) دارد: عملی، دانش، بیان ارزشی و واکنش دفاعی. هر یک از این کارکرد ها به سه جنبه از وفاداری مربوط است (عاطفی، شناختی و وفاداری رفتاری).
فرمت فایل: PDF
تعداد صفحات: 9
پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.
مطالب مرتبط