ترجمه فارسی مارکتینگ پلن شرکت DELL به بررسی استراتژی بازاریابی شرکت دل می پردازد. دل به عنوان ارائه دهنده فناوری اطلاعات، با تعهد به ارائه محصولات سفارشی و نوآورانه، شناخته میشود. این شرکت با تحلیل SWOT، نقاط قوتی چون ساختار سازمانی پویا و کاهش هزینه ها از طریق فرآیندهای تولید یکپارچه دارد. با این حال، نقاط ضعف آن شامل وابستگی به تولید قطعات و کمبود به روز رسانی های مستمر است. اهداف بازاریابی، تقسیم بندی بازار، بازار هدف، تمایز محصول و تعیین موقعیت، استراتژی های بازاریابی و بازگشت سرمایه از دیگر مباحث مورد بررسی هستند.
طرح بازاریابی DELL
معرفی
دل ارائه دهندگان فناوری اطلاعات و همکاران، که خرید و فروش با مشتریان برای پوشش طیف وسیعی از محصولات جهانی و خدمات خود را به مشتریان است. دل است که در این شرکت قدردانی جهانی است که تعهد قوی برای ارائه محصولات خود را در طرح های مختلف و ساخت، ارائه و بازار نوآورانه مبتنی بر سیستم سفارشی، که دارای ارزش فوق العاده رتبه 1. این شرکت کار کرده است در صنعت IT برای 20 سال گذشته و آن را معرفی محصولات با ارزش های مختلف بر اساس و خدمات از محصولات در طیف متنوع برای دیدار با خواسته های کسب و کار شرکت و خرده فروشی.
این شرکت در حال همکاری با طراحی، ساخت و سفارشی محصولات و خدمات و آن را به موقعیت پیشرو در بازار به محصولات کامپیوتر آماده کردم. این شرکت استراتژی بازاریابی خود را حفظ کرده است فراهم می کند و راه حل های محاسبات بر اساس استاندارد. این شرکت کسب و کار خود در سراسر جهان از طریق بازار قوی و پایدار مشتری خود را بر اساس گسترش یافته است و آن را تا کانال توزیع خوب و موثر برای ارائه محصولات به مشتریان.
تجزیه و تحلیل SWOT دل
قدرت دل
• دل ساختار سازمانی پویا و آن را می توانید به اهداف متنوع دست یابد.
• اجزای این شرکت با فرآیند تولید آن یکپارچه و آن می تواند هزینه های کانال وسط را کاهش دهد.
• اجزاء از جمله سیستم مدیریت محتوا، OEM ها، سیستم، اجزای پشتیبانی از سخت افزار و نرم افزار و توزیع کنندگان آن شد فرآیندهای تولید، آن را به عملی برای ارائه این قطعات به مشتریان.
• این شرکت دارای ساختار فرآیند سازمان معکوس آن است، که از رهبران دیگر در صنعت IT متنوع است.
نقاط ضعف دل
• شرکت بسیاری از استراتژی های آن باعث می شود با اعتماد به ظرفیت و قابلیت در آن از قطعات تولید است.
• این شرکت فاقد روز رسانی و بهبود مستمر فرایند، که مورد نیاز است برای حفظ سرعت خود را از توسعه با شرکت می باشد.
فهرست مطالب
معرفی
تجزیه و تحلیل SWOT
استحکام
نقاط ضعف
فرصت ها
تهدید
اهداف بازاریابی
تقسیم بندی بازاریابی
بازاریابی هدف
محصولات تمایز و تعیین موقعیت
بازاریابی
محل
قیمت
ترفیع
بازار یابی
استراتژی
بررسی اجمالی
استراتژی بازاریابی توسعه
ویژگی های دسترسی
چرا استراتژی بازاریابی موفق است
بازگشت سرمایه گذاری
رفتار مصرف کننده
بررسی اجمالی
شرایط، نیاز به یک تغییر در مجموعه ای از مطالعه
روش به تغییر مطالعه در نظر گرفته
کمیته پایان نامه کارشناس
فرض دفاع
نتیجه
Introduction
SWOT Analysis
Strength
Weaknesses
Opportunities
Threats
Marketing Objectives
Marketing Segmentation
Target marketing
Product Differentiation & Positioning
Marketing Mix
Place
Price
Promotion
Marketing
Strategy
Overview
Promotion Marketing Strategy
Features of Accessibility
Why Marketing Strategy is Successful
Return on Investment
Consumer Behavior
Overview
Circumstances’ necessitating a change in set up of Study
Procedure to Change a Considered Study
Expert’s Thesis Committee
Postulation Defense
Conclusion
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 21
مطالب مرتبط