مارکتینگ پلن شرکت HP (همراه ترجمه فارسی) به بررسی استراتژی های بازاریابی این شرکت بزرگ فناوری اطلاعات می پردازد. HP با طراحی آخرین سختافزارهای کامپیوتری، لپ تاپ ها و دسکتاپ ها، در حال تبدیل شدن به رهبر بازار IT است. تحلیل SWOT نشان میدهد که HP با بیش از 350,000 کارمند و سهم بزرگ بازار به دلیل محصولات متنوع و خدمات پس از فروش قوی، از نقاط قوت بسیاری برخوردار است. با این حال، رقابت شدید و حضور ضعیف در بازار تلفن همراه از نقاط ضعف آن محسوب میشود. این طرح بازاریابی به اهداف بازاریابی، تقسیم بندی بازار، بازار هدف، تمایز محصول، و استراتژی های ترفیع و قیمت گذاری می پردازد.
طرح بازاریابی شرکت HP
معرفی
هیولت پاکارد شرکت آخرین طرح از سخت افزار کامپیوتر طراحی کرده و آن را در حال تبدیل شدن به غول در فناوری اطلاعات فناوری. به عنوان تقاضا سازگار از تجهیزات الکترونیکی وجود دارد، به طوری که مردم برای آخرین و منحصر به فرد طرح از سخت افزار کامپیوتر با قدرت گسترده برای دیدار با افزایش تقاضا از مشتریان است. این شرکت همچنین دسکتاپ و لپ تاپ برای خانه آماده کرده است. این شرکت آماده کامپیوتر با مشخصات مختلف. با آخرین فن آوری و خدمات، این شرکت در حال تبدیل شدن رهبر بازار در تکنولوژی IT و آن را دارای ویژگی های مختلف با درایو سرعت چهار سی دی و نرم افزار برای خدمات آنلاین به مشتریان خود و بلندگوهای Altec Lansing در این شرکت از جمله کامپیوتر و لپ تاپ، که در کار روزانه مانند در خانه، افسران، بخش شرکت های بزرگ، و فعالیت های کسب و کار و برای موسسات دولتی و ادارات استفاده می شود طراحی شده است.
مشتریان مورد با کارآفرینان کوچک و متوسط، بخش دولتی و بخش سازندگان خانه برای حفظ کار روزانه خود به تعداد زیادی در استفاده می شود. این شرکت بسیاری از نوآوری در محصولات خود ساخته شده است و آنها در حال تبدیل در میان مشتریان خود بسیار محبوب است. محصولات این شرکت با دوام هستند و در اشکال محکم پیدا شده است و این می تواند به راحتی برای فعالیت های مختلف استفاده می شود.
تجزیه و تحلیل SWOT HP
HP قدرت
در HP، تعداد زیادی از کارکنان مانند 3، 50000 در حال کار در این شرکت در سراسر جهان.
HP می شود تعداد زیادی از سهام بازار با توجه به ارائه گسترده ای از محصولات این شرکت است.
رویکرد مشتری محور این شرکت بسیار خوب است و آن را انتخاب موفق و قابل اعتماد برای مشتریان خود ساخته شده است.
شرکت ارائه دهنده تجهیزات از آخرین فن آوری و آنها نیز خدمات پس از فروش به مشتریان خود بر روی محصولات خود را پس از ارائه. این شرکت همچنین حفظ روابط با مشتریان خود را برای توسعه محصولات و سیستم آن است.
این شرکت بسیاری از طرح های و نوآوری های جدید در محصولات خود، که در حال حاضر در بازار موجود در نرخ مقرون به صرفه به ارمغان آورد.
این شرکت مدعی است نمونه کارها محصول متنوع.
این شرکت دارای کانال توزیع بسیار موثر برای ارائه محصولات و تجهیزات به مشتریان است.
نقاط ضعف HP
HP را به صورت رقابت فشرده در فروش محصولات و آن را می شود سهم بازار و رشد فروش محصولات آن است.
این شرکت حضور ضعیف خود را در کامپیوتر و تلفن همراه در بازار حفظ کرده است.
برخی از محصولات تقلبی و تقلید، تبدیل شده اند که ضعف بزرگ برای این شرکت وجود دارد.
این شرکت دارای عدم وجود فن آوری به رقابت در بازار سرگرمی های دیجیتال.
فهرست مطالب
معرفی
تجزیه و تحلیل SWOT HP
HP قدرت
نقاط ضعف HP
فرصت های HP
تهدید HP
اهداف بازاریابی
تقسیم بندی بازار
بازار هدف
تمایز محصول و تعیین موقعیت
بازاریابی
محل
قیمت
ترفیع
استراتژی بازاریابی
بازگشت سرمایه
Introduction
HP SWOT Analysis
HP Strength
HP Weaknesses
HP Opportunities
HP Threats
Marketing Objectives
Market Segmentation
Target Market
Product Differentiation and Positioning
Marketing Mix
Place
Price
Promotion
Marketing Strategy
Return of Investment
فرمت فایل: WORD , PDF
تعداد صفحات: 20
مطالب مرتبط