مارکتینگ پلن شرکت مایکروسافت (همراه ترجمه فارسی) به بررسی استراتژی بازاریابی این غول نرمافزاری می پردازد. مایکروسافت با تاریخچهای چند دههای، به دلیل کیفیت محصولات و سیستم عامل هایش به عنوان رهبر بازار شناخته میشود. تحلیل SWOT نقاط قوتی چون سهم 90 درصدی از بازار سیستم عامل، شهرت بالای برند، و کانال های توزیع مؤثر را نشان می دهد. همچنین فرصتهایی مانند گسترش به حوزه محاسبات ابری و تهدیداتی از جمله رقابت شدید بررسی میشوند. اهداف بازاریابی، تقسیم بندی بازار، بازار هدف، و استراتژی های قیمت گذاری و ترفیع از دیگر مباحث طرح بازاریابی هستند.
طرح بازاریابی مایکروسافت
معرفی
مایکروسافت ارائه دهنده نرم افزار پیشرو، که کسب و کار خود از چندین دهه قبل آغاز شده است و آن را رهبر بازار با توجه به کیفیت محصولات خود نامیده است. نام تجاری است سهم بازار خوب است و آن دارای سیستم عامل برای ارائه محصولات خود را به مشتریان خود معرفی شده است. این نرم افزار از آخرین تکنولوژی برای کاربران فراهم کرده است و استفاده از ویژگی های خود را برای ترویج کسب و کار خود و کسب سود خوب بیش از کسب و کار خود. این بخش R & D خود را حفظ کرده، که می تواند آن را به انجام کار تحقیقاتی و ارائه آخرین اطلاعات، روند بازاریابی و نیازهای جدید کاربران آن کمک کند.
مایکروسافت رقابت با دیگر شرکت های رقیب، که همچنین برای ایجاد محصولات نرم افزار های مختلف کار می کند. این اسکایپ برای کاربران آن را معرفی کرده است که به تسهیلات از برقراری ارتباط با هر یک از دیگر و در حال حاضر بیش از 300 میلیون نفر مبتلا به یکدیگر متصل شده و این شرکت را بدست آورده سود بزرگ بیش از این تسهیلات به کاربران آن است. نام تجاری دارایی های خوب را حفظ کرده است و آنها بیش از 57800000000 $ هستند در حالی که آن را تا بیش 63 میلیارد $ دست آورده است. در حال حاضر مایکروسافت است که برای شروع کسب و کار خود را در محاسبات ابری، که خوب است برای این شرکت به گسترش خدمات خود.
تجزیه و تحلیل SWOT مایکروسافت
قدرت مایکروسافت
مایکروسافت است که منجر ارائه دهنده نرم افزار و آن را می شود سهم بزرگ بازار از 90٪ از سیستم عامل است.
نام تجاری شهرت خوب بیش از محصولات و خدمات خود را در سال متوالی به دست آورده است و آن را تا دارایی است که ارزش کل 57800000000 $.
شهرت نام تجاری در سمت بالاتر در بازار IT است.
مایکروسافت را حفظ کرده است نرم افزار آسان، که برای سیستم عامل ویندوز و نرم افزار دفتر با قدرت انحصاری ارائه شده است.
این کانال توزیع موثر و محصولات با نام تجاری در دسترس است با کیفیت در محصولات است.
مایکروسافت است درآمد حاصل از 20 درصد را بدست آورده و بیش از 63 میلیارد $ و با نام تجاری سرمایه گذاری مقدار زیادی در بخش R & D خود را به انجام تحقیق و توسعه کار.
مایکروسافت فراهم می کند اسکایپ و آن را تا بیش از 300 میلیون کاربر در سراسر جهان است. نام تجاری را بدست آورده درآمد بیشتر از طریق تبلیغات آنلاین خود را.
فهرست مطالب
معرفی
تجزیه و تحلیل SWOT
استحکام
نقاط ضعف
فرصت ها
تهدید
اهداف بازاریابی
تقسیم بندی بازاریابی
بازاریابی هدف
محصولات تمایز و تعیین موقعیت
بازاریابی
محل
قیمت
ترفیع
بازار یابی
استراتژی
بررسی اجمالی
استراتژی بازاریابی توسعه
ویژگی های دسترسی
چرا استراتژی بازاریابی موفق است
بازگشت سرمایه گذاری
رفتار مصرف کننده
بررسی اجمالی
شرایط، نیاز به یک تغییر در مجموعه ای از مطالعه
روش به تغییر مطالعه در نظر گرفته
کمیته پایان نامه کارشناس
فرض دفاع
نتیجه
Introduction
SWOT Analysis
Strength
Weaknesses
Opportunities
Threats
Marketing Objectives
Marketing Segmentation
Target marketing
Product Differentiation & Positioning
Marketing Mix
Place
Price
Promotion
Marketing
Strategy
Overview
Promotion Marketing Strategy
Features of Accessibility
Why Marketing Strategy is Successful
Return on Investment
Consumer Behavior
Overview
Circumstances’ necessitating a change in set up of Study
Procedure to Change a Considered Study
Expert’s Thesis Committee
Postulation Defense
Conclusion
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 21
مطالب مرتبط