دانلود مقاله ترجمه شده رشته مدیریت تحقیق اثرات رفتار فروش اخلاقی از طریق تئوری هزینه مبادله مشتری به چه كسی وفادار است؟ اثرات رفتار فروش اخلاقی اصول اخلاقی فروش مشتری وفادار کیست وفاداری مشتری وفاداری مشتری در صنعت بانکداری وفاداری مشتری pdf مشتریان وفادار وفاداری مشتری به برند وفاداری مشتری چیست؟ مشتریان وفادار شهروند دانلود مقاله وفاداری مشتری پیشینه تحقیق وفاداری مشتری تئوری هزینه مبادله ای
مقاله ترجمه شده
چکیده:
در این مقاله، بر اساس تئوری هزینه مبادله و از دیدگاه مشتری، به بررسی ارتباط بین رفتار اخلاقی فروش یک فروشنده، مزایای ادراك شده مشتری از اعتماد، و رضایت مشتری می پردازد تا بدین وسیله مشخص سازد مشتری به چه كسی وفادار است. نتایج به دست آمده نشان می دهد که با در نظر گرفتن هزینه مبادله، مزایای اعتماد مشتری كه از رفتار فروش اخلاقی فروشنده ادراك شده عاملی حیاتی است كه رضایت مشتری و وفاداری او را تحت تأثیر قرار می دهد. رضایت مشتری نیز به طور قابل توجهی بر روی وفاداری او به فروشنده تأثیر مستقیم دارد، اما دارای اثر مستقیم قابل توجهی بر وفاداری اش به شرکت نیست یافته ها نشان می دهند که فروشنده نقشی کلیدی در حفظ وفاداری مشتری به شرکت ایفا می كند.
این مقاله در مجله مطالعات بین المللی مدیریت ، جلد 7 ، شماره 1 .آوریل 2012 به چاپ رسیده است.
فرمت فایل: WORD , PDF
تعداد صفحات: 20
مطالب مرتبط