پرسشنامه مقایسه نگرش مدیران ارشد و کارکنان روابط عمومی های ادارات در خصوص وظایف روابط عمومی

Inventory compare the attitudes of senior managers and employees of public relations departments of public relations duties

دانلود پرسشنامه مقایسه نگرش مدیران ارشد و کارکنان روابط عمومی های ادارات در خصوص وظایف روابط عمومی

توضیحات:
پرسشنامه با توجه به پژوهش ها و یافته های قبلی محققان در زمینه مقایسه نگرش مدیران ارشد و کارکنان روابط عمومی های ادارات دولتی  در خصوص وظایف روابط عمومی جمع آوری با توجه به محتوا و فرضیه پژوهش به سه دسته کلی تقسیم گردید و سپس با راهنمایی استاد سوالات به ۳۰ سوال بسته شد. ضمناً تعدادی سوال مرتبط با اطلاعات شخصی پاسخگویان  نیز در  ارتباط با فرضیه در پرسشنامه گنجانیده شد. که در پاسخ های مربوط پنج گزینه کاملا موافقم، موافقم، نظری ندارم، مخالم، کاملا مخالفم برای هر پرسش به عنوان پاسخ آورده شده است. 

روائی پرسشنامه:
به منظور روائی پرسشنامه تعدادی از پرسشنامه ها به همراه اهداف و فرضیات تحقیق‌ دربین برخی از اساتید و کارشناسان توزیع گردید که پس از دریافت نقطه نظرات ، در تعدادی از سوالات اصلاحات لازم به عمل آمد و اطمینان حاصل شد که سوالات مطرح شده در پرسشنامه دقیقاً همان خصوصیات مورد نظر محقق را در تحقیق‌ اندازه گیری کرده است .

پایائی پرسشنامه:
برای سنجش پایائی پرسشنامه این تحقیق‌ یک پیش آزمون انجام گیرد که در آن ۱۵ نفر از جامعه آماری تحقیق‌ به طور تصادفی انتخاب شده است ، سپس پرسشنامه های مورد نظر از طریق مصاحبه محقق با ایشان تکمیل گردید. پرسش های مورد نظر به کامپیوتر منتقل شده و از طریق نرم افزار آماری spss مورد سنجش قرار گرفت. در پژوهش حاضر آلفای کرونباخ این پرسشنامه محاسبه و۶۸/۰ به دست آمد.
پرسشنامه مقایسه نگرش مدیران ارشد و کارکنان روابط عمومی های ادارات در خصوص وظایف روابط عمومی از ۳۰ سوال تشکیل شده است که با پنج گزینه کاملاً مخالفم، مخالفم، تقریباً  مخالفم، موافقم، کاملاً موافقم را بررسی می کند. سوال های ۲، ۳، ۷، ۹، ۱۲، ۱۶، ۱۸، ۲۱، ۲۵، ۲۶ به نگرش کارکنان روابط عمومی ادارات در خصوص وظایف روابط عمومی مرتبط است و سوال های ۱، ۶، ۱۰، ۱۳، ۱۴، ۱۷، ۱۹، ۲۴، ۲۸، ۲۹ به نگرش مدیران ارشد روابط عمومی ادارات  در خصوص وظایف روابط عمومی و سوال های ۴، ۵، ۸، ۱۱، ۱۵، ۲۰، ۲۲، ۲۳، ۲۷، ۳۰ به نقش عوامل موثر بر توانمندسازی و توسعه جایگاه روابط عمومی های ادارات  مرتبط هستند.


فرمت فایل دانلود فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات تعداد صفحات: 5

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط