پاورپوینت راهنمای کاربردی فروش اینترنتی و تجارت الکترونیک به بررسی وضعیت و اهمیت تجارت الکترونیک در ایران می پردازد. این پاورپوینت شامل معرفی فروشگاه های موفقی چون دیجی کالا و چیلیوری، روشهای مختلف فروش اینترنتی، جلب اعتماد مشتریان، و تبلیغات مؤثر است. همچنین روند رشد و تحول تجارت الکترونیک در ایران و تأثیر عوامل مختلف مانند دسترسی گسترده تر به اینترنت و نسل جدید خریداران اینترنتی نیز تحلیل شده است. پاورپوینت به نکات کاربردی برای راه اندازی و موفقیت در فروش اینترنتی می پردازد.
فهرست مطالب
فروشگاه های اینترنتی موفق ایران
دیجی کالا
چیلیوری
آچاره
هنری
لوناتو
بوتیک
اسپورتآپ
نیک پرینت
اهمیت تجارت الکترونیک در ایران
وضعیت تجارت الکترونیک در ایران
چرا باید وارد تجارت الکترونیک شویم؟
روش های فروش اینترنتی
راه اندازی فروشگاه اینترنتی مستقل
فروش اینترنتی با واسطه
شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام
شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام
جلب اعتماد مشتریان
برای افزایش اعتماد مشتریان چه کنیم؟
برگهای تخفیف در سایت ها
تخفیف گروهی
تخفیف در صورت معرفی به دیگران
تبلیغات اینترنتی در سایت ها
اینفلوئنسر مارکتینگ
پرداخت اینترنتی
پرداخت در محل
تولید محتوا
پرسش های متداول
فروشگاه های اینترنتی موفق ایران
چه گوارا
ابارتاپی شاپی
علی بابا
دنیای میوه
فرمت فایل: پاورپوینت
تعداد صفحات: 55
مطالب مرتبط