دانلود مقاله بازاریابی اینترنتی
مقدمه
اینترنت برای اولین بار بهعنوان رسانهای برای انجام امور دفاعی و یا ارتباطات دانشگاهی مورد استفاده قرار میگرفت . اما امروزه اینترنت با تغییرات گستردهای روبهرو شده بهطوری که استفاده از اینترنت برای انجام امور رفاهی و خرید مایحتاج نیز افزایش یافته است و پیشبینی میشود که در آینده کلیه امور جاری زندگی از تجارت تا روابط اجتماعی از طریق اینترنت امکانپذیر خواهد شد. تجارت الکترونیک و داد و ستد اینترنتی نیز رو به افزایش است و اگر شرکتی بخواهد از این روند منتفع شود باید تکنیکهای بازاریابی متناسب با اینترنت را توسعه دهد. هر آنچه که ما از بازاریابی در اینترنت میدانیم حاصل تجربیاتی است که طی چند سال اخیر بهدست آمده. یکی از این تجربیات کاربرد مفهوم بازاریابی و مشترییابی در بازاریابی اینترنتی است که بر اهمیت رضایت مشتری تأکید دارد. هدف این گزارش آن است که عوامل بازاریابی سنتی چگونه میتوانند در بازاریابی اینترنتی برای کسب رضایت مشتری نهائی مورد استفاده قرار گیرند و نیاز خانوادهها را در منزل و نقاط دیگر تأمین کنند.
نام کامل طرح و محل اجرای طرح
طرح مورد نظر، در بخش صنعت خدمات قرار می گیرد. زیرا هدف اصلی، ارائه تمهیدات به کارفرمایان و پیمانکاران است. در واقع کارفرما، با مراجعه به پایگاه اینترنتی ما و ثبت مقاله، از مراجعه به شرکت های برنامه نویسی دیگر بی نیاز می شود و همچنین پیمانکاران نیز نیازی به ثبت مناقصه در شرکتهای مختلف نخواهد داشت.
در ابتدا طرح را در اندازه ی کوچک و محدود به کانون دانشگاه اجرا می کنیم. کارفرمایان، اساتید، دانشجویان مقاطع بالاتر یا رشته های دیگر خواهند بود و پیمانکاران دانشجویان مسلط به زمینه های خاص. سپس در محدوده ی وسیع تر طرح را اجرا میکنیم و مراجعین از کلیه ی صنایع و مشاغل را خواهیم پذیرفت.
روش کار بدین گونه است که کارفرما با ثبت مقاله ی مورد نظر خود، وارد سیستم میشوند. مقاله ها توسط مدیریت سیستم دسته بندی شده و سپس در معرض دید پیمانکاران قرار می گیرند. پیمانکاران نیز رقم پیشنهادی خود را ثبت می کنند و نهایتاً سیستم، برنده های حراجی را اعلام می کند. این طرح به صورت سامانه بندی شده در نمودار جریان داده (DFD) قابل مشاهده است.
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 28
مطالب مرتبط