دانلود پاورپوینت شناخت بازاریابی درونگرا

دانلود پاورپوینت شناخت بازاریابی درونگرا

بازاریابی درونگرا چیست؟
بازاریابی درونگرا روشی است که کمک می‌کند مخاطبان و مشتریان کسب‌ و کار خود را جذب، درگیر و در نهایت شاد و راضی کنید. در بازاریابی درونگرا نسبت به بازاریابی برونگرا می‌ توانید با هدفمندی بیشتری محصول خود را به بازار عرضه کنید و فروش خود را افزایش دهید. با در اختیار قرار دادن امکانات متناسب‌ با نیاز مخاطبان، رابطه‌ ی بلندمدتی با آن‌ ها برقرار کنید. ایجاد رابطه‌ ی خوب با مشتریان باعث می‌شود بتوانید کسب‌ و کار خود را روز به روز بهتر کنید و با سرعت بیشتری آن را گسترش دهید.

یکی از جذابیت‌ های اصلی بازاریابی درونگرا این است که مشتری خود به دنبال شما می‌ گردد و با جستجو شما را پیدا می‌ کند. می‌ توانید با ارائه‌ ی محصولات و خدمات مناسب در زمان درست، مشتری راضی و خوشحال بسازید. مشتری خوشحال برای رفع مشکل خود دوباره به شما مراجعه می‌ کند و برند شما را به دایره‌ ی دوستانش پیشنهاد می‌ دهد. این موضوع باعث می‌شود کسب‌ و کارتان خیلی سریع‌ تر از آن چیزی که توقع دارید، توسعه پیدا کند. در صورتی که اگر مشتری به هر دلیل ناراضی باشد، نه بار دیگر از شما خرید می‌ کند و نه شما را به اطرافیانش پیشنهاد می‌ دهد؛ در نتیجه رشد کسب‌ و کار شما به کندی صورت می‌ گیرد.

تفاوت بازاریابی درونگرا و برون‌گرا
در بازاریابی درونگرا به وسیله ارزشی که برای مخاطب خود تولید می‌ کنید، توجه او را جلب کرده و از سویی دیگر همین امر، سبب جلب اعتماد نسبت به کسب و کار نیز می‌شود. در صورتی که در بازاریابی برون‌گرا که البته با هزینه‌ های بیشتری صورت می‌ گیرد، به دلیل آن که مخاطب تنها با معرفی محصول روبرو است، احتمال بی‌ اعتنایی وجود دارد.

برای همه ما پیش آمده است که در هنگام پخش تبلیغات تلویزیونی شبکه را عوض کرده و یا در صورت تماس بازاریاب از طرف شرکتی خاص احساس کرده‌ ایم که فردی مزاحم ما شده است. در بازاریابی برون‌گرا این گونه است که مخاطب را بدون دریافت هیچ ارزشی مجبور به آشنایی با محصول خود کرده‌ ایم که ممکن است اصلا نیازی به آن نداشته باشد! همین امر است که سبب رنجش مخاطب شده و تاثیرگذاری بازاریابی برون‌گرا را با شکست روبرو می‌ کند.

فهرست مطالب:
بازاریابی درونگرا چیست؟
تفاوت بازاریابی درونگرا و برون گرا
اصول بازاریابی درون‌گرا
مراحل بازاریابی درونگرا
مرحله‌ جذب
مرحله تبدیل
مرحله نهایی کردن خرید
مرحله خوشحال کردن مشتری
مزایای بازاریابی درونگرا
و…


فرمت فایل دانلود فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات تعداد صفحات: 29

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط