دانلود مقاله اصول سیستم ترمزهای هیدرولیکی – ترمزگیری
کنترل ترمز گیری
مقدمه
این فصل ترمز گیری را با آزمون های بنیادی ترمز گیری وسائط نقلیه توضیح می دهد که شامل موارد سطح مشترک لاستیک با جاده، دینامیک خودرو، و اجزای سیستم ترمز معمولی، و پیشرفت اهداف سیستم های ضد قفل، اجزای آن، ملاحظات ایمنی، منطق کنترل، و مراحل تست می باشد. این فصل با تشریح سیستم های ترمز گیری خودروهای آینده به پایان می رسد.
برای سادگی و به خاطر اینکه برای بیشتر خودروها روی جاده، قابلیت کاربرد، وجود داشته باشد، سیستم های ترمز هیدرولیکی مورد استفاده روی دو محور به عنوان یک موضوع انحصاری توضیح داده نشده اند. این نوع از سیستمها دراتومبیل های مسافرتی کامیونهای سبک، و درآمریکای شمالی روی کامیونهای سبک استفاده می شوند.
فهرست مطالب
ترمزهای اتومبیل
کاربرد و انواع ترمزها
ترمزهای مکانیکی
اصول هیدرولیک
کاربرد ترمز هیدرولیکی
سیستم ترمز دوبل
سیلندر اصلی
سیلندر چرخ ها
عمل خود انرژی زائی (Self- Energizing Action)
حرکت بازگشتی (Return Strock)
چراغ اخطار (Warning Light)
ترمزهائی که خودشان تنظیم می شوند (Self- adgusting Brakes)
ترمزهای دیسکی
کالیپر ثابت (Fixed caliper)
کالیپر شناور Floating caliper) (
کالیپر لغزشی (sliding caliper)
ترمزهای دیسکی که خودشان تنظیم می شوند.
سوپاپ اندازه گیری (Metering Valve)
سوپاپ تناسب (Proportioning Valve)
سوپاپ ترکیبی (Combination Valve)
ترمز دستی برای ترمزهای دیسکی عقب:
سیال ترمز (Brake Fluid)
خطوط ترمز (Brake Lines)
انواع ترمزهای پرقدرت که به کمک خلأ به کار می افتند.
نوع کامل (Integral)
نوع افزاینده (Multiplier)
نوع کمکی (Assist)
بوستر کمکی ترمز
تشریح ترمزهای پر قدرت نوع کامل
ترمز پر قدرت دو دیافراگمه بندیکس
ترمز پر قدرت نوع افزاینده
ترمز پر قدرت نوع کمکی
ترمزدیسکی
ترمزکاسه ای
انتظار بار دینامیکی
موتور / پمپ الکتریک
نیروی جانبی
لغزش طولی
سیلندر اصلی
سوپاپ تناسب
ترمزگیری احیا کننده
سیستم ترمزگیری عمودی
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 49
مطالب مرتبط