دانلود ترجمه مقاله نام تجاری با اندازه گیری نام تجاری واقعی
یک مقاله خوب برای رشته اقتصاد و مدیریت در ۱۸ صفحه ترجمه شده و برای دانلود شما مهیا گردیده است.
کلید مسیر:
علامت های تجاری همیشه منجر به پیروزی مصرف کننده بر اساس معیار های سنتی مانند قصد خریدن و رضایت را فراهم میی کند که برای مصرف کننده ، مناسب خواهد بود . بازاریابان باید بدانند که چگونه از نام تجاری خود با مصرف کنندهگان صحبت نموده و از صحبت آن را ابلاغ نموده و بتوانند قیمت گذاری مناسبی را داشته باشند . بازاریابان باید یک نام تجاری واقعی را بسازند . فورستر در تجزیه و تحلیل های پیشرفته خود نشان می دهد که برند هایی برای مصرف کنندگان شناخته شده هستند ، برای آنها قابل اعتماد بوده و آنها ضروری در نظر می گیرند . یک نام تجاری واقعی ارتباط عاطفی با مصرف کننده بر قرار می کند که این محافظت از تهدیدات رقابتی را به دنبال دارد . اعتماد غاسب با نام تجاری است که آن را تتحت تاثیر قرار می دهد . اما وقتی اولویت ها برای بازاریابان با اعتماد شروع می شود ، اعتماد بیشتر ارتباط مستقل را با نام تجاری خواهد داشت و بدون آن ، نام تجای شما برای فعالیت های رقابتی آسیب پذیر خواهد بود .
چرا این گزارش را می خوانیم :
تکلونوژی تقویت مصرف کنندگان ، امروزه دسترسی به اطلاعات بیشتر را در مورد برند ها در بیش از هر زمان بوجود آورده و تقاضای بیشتری از این مارک ها بوجود می آید . به توجه خود ، افسران ارشد بازاریابی به چالش کشیده شده اند و آنها باید تلاش های خود را برای تمرکز در شهم بازار انجام دهند . این گزارش ، قابل اعتماد بوده و مطالعه آن ضروری است تا بینش مصرف کننده را داشته باشد و به دنبال فعال کردن CMOS برای ایجاد نام تجاری قوی بایک چشم انداز جدید اقدام شود . استفاده تجاری واقعی و مورد اعتماد و قابل توجه با تردید ، به طور مستقیم نفوذ نام تجاری را در اولویت داشته وقیمت گذاری ارائه شده و در نهایت بوجود آمدن برند تشدید می شود . این بروزرسانی در گزارش ها قبلا منتشر شده است . فورستر این داده های به روز را دوباره بررسی می نماید .
فایل مقاله اصلی انگلیسی زبان بوده و پی دی اف می باشد و در ۱۹ صفحه برای دانلود قرار گرفته.
فایل ترجمه مقاله ورد و به زبان فارسی است و در ۱۸ صفحه در اختیار شما قرار گرفته است.
مجموعا بصورت یک فایل زیپ شده ارائه شده اند.
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 18
مطالب مرتبط