دانلود اقدام پژوهی چگونه میتوان دانش آموزان بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس علوم اجتماعی را شناسایی کرد
مقدمه
رشتهی طراحی و دوخت
برنامهی رشتهی طراحی و دوخت بر اساس چهارچوب اصلی آموزشهای کاردانی در بخش هنر و معماری از آموزشهای علمی کاربردی طراحی و تدوین شده است. کاردان هنری فردی است که با کسب مهارت علمی در رشتهی خود قادر است در اجرای اثر هنری با به وجودآورندهی اثر (هنرمند) همکاری کند یا در نگهداری، مرمت و کاربرد ابزار، وسایل و دستگاههای مرتبط با رشته و آمادهسازی مواد و ابزار کار هنری فعالیت نماید.
هدف از برنامهی طراحی و دوخت
هدف از برنامهی طراحی و دوخت، تربیت فردی است که بتواند در کنار هنرمند (طراح) قرار گیرد و روند خلق اثر هنری (طرح یک لباس) را تسهیل و تسریع کند و برای نیل به هدف فوق، کاردان باید زیر نظر هنرمند قادر به اجرای فعالیتهای تعیینشده باشد.
نقش و توانایی فارغالتحصیلان رشتهی طراحی و دوخت
– توانایی انجام کار عملی در حوزههای طراحی الگو در متدهای مختلف
– توانایی نصب، راهاندازی و استفاده از انواع ماشینهای دوخت و وسایل کارگاهی
– توانایی طراحی از آناتومی اندام و جزئیات مختلف آن برای طراحی لباس
– توانایی طراحی الگو، برش و دوخت لباسهای نوزاد تا ۱۲ سال
– توانایی طراحی لباس بانوان برای سنین و موقعیتهای مختلف
– توانایی طراحی، برش، دوخت انواع لباسهای مدلدار برای موقعیت و فصول مختلف
– توانایی دوخت پوشاک تاریخی و اقوام ایرانی و تزیینات آن به منظور استفاده در پوشاک امروزی
– توانایی طراحی لباس کودکان تا ۱۲ سال
– توانایی اجرای انواع هنرهای ظریف (سوزندوزی) روی لباس
– توانایی بهکارگیری تحولات جدید فناوری و پیشرفتهای صنعتی مرتبط
– توانایی سازماندهی افراد تحت سرپرستی در کارگاههای تولید لباس
– کمک بر اعمال اصول ایمنی، رعایت بهداشت محیط کار
– توانایی آموزش ضمن کار افراد تحت سرپرستی و ارزشیابی آنها
– توانایی تشخیص عیوب و راهنمایی افراد تحت سرپرستی جهت نگهداری وسایل و تجهیزات و دستگاهها و گزارش برای رفع عیوب
فهرست
مقدمه ۱
هدف از برنامهی طراحی و دوخت ۱-۲
طول دورهی تحصیلی طراحی ۲-۳
مشاغل قابل دستیابی برای طراحی ۳-۴
طراحی و دوخت ۴
نتیجه گیری ۵
منابع ۶
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 7
مطالب مرتبط