دانلود پرسشنامه بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی
هدف: بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی.
نحوه تکمیل: در هر یک از موارد زیر، به کارگیری فناوری اطلاعات چقدر مؤثر بوده است؟
توضیحات : سوالات این پرسشنامه به صورت ۵ گزینه ای طراحی شده و نحوه امتیاز بندی و تفسیر نتایج به صورت کامل تشریح شده است.
روایی و پایایی : این پرسشنامه، ترجمه ی یک پرسشنامه استاندارد خارجی است که به زبان فارسی برگردانده شده است. لذا روایی و پایایی این پرسشنامه در ایران مورد بررسی قرار نگرفته و در صورت لزوم، محققان باید نسبت به بررسی روایی و پایایی این پرسشنامه اقدام نمایند. منبع : مقیمی، سید محمد و رمضان، مجید، ۱۳۹۰، پژوهشنامه مدیریت، جلد دهم، انتشارات راهدان، تهران.
تعداد سوالات: ۲۲
امتیازدهی و تفسیر نتایج: دارد
منبع : دارد
نوع فایل : ورد آفیس Word
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 2
مطالب مرتبط