دانلود مقاله آمار تجزیه و تحلیل مقاله تحقیق مقاله درس تجزیه و تحلیل سیستمها مقاله های تجزیه و تحلیل مقاله تجزیه و تحلیل سیستم ها مقاله تجزیه و تحلیل مقاله تجزیه و تحلیل سیستم هتل مقاله تجزیه و تحلیل سیستم اتوماسیون اداری مقاله تجزیه و تحلیل سیستم بیمارستان مقاله تجزیه و تحلیل سیستم داروخانه تجزیه و تحلیل آمار توصیفی مقاله در مورد تجزیه و تحلیل سیستم
موضوع : آمار تجزیه و تحلیل
کلمه ً تجزیه و تحلیل ً یکی از آن کلمات متداول است که زیبا به نظر میآید، اما معانی گوناگونی دارد. شیوههای مختلف زیادی برای تجزیه و تحلیل ایمنی هوایی وجود دارد و تکنیکهای استاندارد بسیار کم برای این کار وجود دارند.
برای اهدافمان، ما قصد داریم که ً تجزیه و تحلیل ً را به دو طریق متفاوت تعریف کنیم. اول، میخواهیم آن را به عنوان وسیلهای برای سازماندهی اطلاعات ارقای به منظفر اندازه گیری چیزی یا تعیین روشها بکار بریم. در مرحله دوم، نگاهی به تکنیکهای تحلیلی خواهیم داشت که برای حل مشکلات یا تحلیل علتها کاربرد دارند. بیایید با ارقام شروع کنیم.
نرخها : شما باید محاسبات نرخی ابتدایی و محدودیتهای آنها را بشناسید. شما جملههایی را شنیدهاید یا خواندهاید که به این معنا هستند و ً نرخ سوانح سازمان xxx درسال قبل این چنین و آنچنان بود ً. پس چه چیزی ؟ این نرخ از کجا آمده است؟ چه معنی میدهد؟ چه سودی دارد؟ سؤالات بالا، سؤالات مفیدی هستند.
نرخ، شمار وقایعی است که با در معرض آن وقایع قرار گرفتن، تقسیم شده است. تنها دلیل محاسبه یک نرخ آن است که اختلافات آشکار را بدانیم. اگر این عرضه داشته ثابت بودند هیچ نیازی به محاسبه نرخ نبود. ما فقط میتوانستیم از شمار وقایعی که رخ میدادند استفاده کنیم و همان هم کاملاً صحیح میبود. به بیانی سادهتر، تعداد سوانعی که ما با آنها رو به رو هستیم، به وضوح با مقدار استفاده ما از هواپیما مرتبط است.
ص ۱۶۲ – اگر ما به همان تعداد در ماه از هواپیما استفاده کنیم (یا سال) میتوانیم فقط از تعداد سوانحمان در تجزیه و تحلیل استفاده کنیم. علیرغم این، ما اینکار را انجام نمیدهیم. ساعات پروازی ما تغییر میکنند و میدانیم که افزایش سوانح به معنای آن نیست که اگر پروازهای ما افزایش یابند، تعداد سوانح هم زیاد شوند. برای حل این موضوع. در هر ساعت پروازی سوانح را محاسبه میکنیم.
فرض کنید که سازمان ما در طول سال ۴۰۰۰ ساعت پرواز و یک سانحه داشته باشد. نرخ سانحه ما عبارت است از :
سانحه در هر ساعت پروازی
این رقم چیزی نیست که بتوان به راحتی درباره آن صحبت کرد، بنابراین آن را در یک ثابت ضرب میکنیم تا از شر ممیز راحت شویم. اگر آن را در ۰۰۰/۱۰ ضرب کنیم نرخی به میزان ۲٫۵ سانحه در هر ۱۰/۰۰۰ ساعت پروازی به دست میآوریم. اگر از ثابت ۰۰۰/۰۰۱ که استاندارد شرکت ما است استفاده کنیم، نرخی به میزان ۲۵ سانحه در هر ۰۰۰/۱۰۰ ساعت پروازی داریم. ذکر هر نکته در اینجا ضروری است. نرخ واقعی همواره یک عدد بسیار کوچک است، و عدد ۰۰۰/۱۰۰ فقط یک ثابت ریاضی است. این ثابت هیچ اهمیت بخصوصی ندارد.
دانلود مقاله آمار تجزیه و تحلیل
آمار (تجزیه و تحلیل)
فهرست مطالب
تکنیکهای تحلیلی
نرخها
آیا باید مغرور باشیم ؟
شرح داده ها
نرخهای ماهانه :
نرخهای جمع شونده
جابجایی زمانها یا جابجایی میانگین نرخها
نمودارهای حلقه ای :
تجزیه و تحلیل سود – هزینه
تحلیل اثر خطر پذیری :
رده بندی احتمال خطر
ردهبندی شدت خطر :
تحلیل خطرات
عملکردهای پایه ای و اولیه
بررسی نظریه ها :
مدل علل سوانح
ماموریت و اهداف همکاری
اشتباه مدیریت
نقص برنامه ایمنی هوایی:
نقص سیستم :
اشتباه ناظر :
اشتباه اپراتور :
ویژگیهای شخصی
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 25
پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.
مطالب مرتبط