دانلود تحقیق و مقالات رشته مدبریت با عنوان دانلود پاورپوینت بازاریابی صنعت توریسم در ایران در قالب powerpoint و قابل ویرایش و در ۲۷ صفحه گرد آوری شده است. در زیر به مختصری از آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است.
مقدمه :
جهانگردییکی از صنابع در حال رشد جهان بوده و عموماً کشورها در تمام مراحل توسعه به طور فزاینده ای به آن وابسته هستند . توسعه این صنعت به ویژه در کشورهایی که بدنبال دستیابی به رشد پایدار می باشند از اهمیت ویژه ای برخوردار است .
تاریخچه و تعریف گردشگری
ایران بویژه از قرن هفدهم میلادی اوج دوران حکومت صفویان بعنوان یک کشور جذاب نظر بسیاری از گردشگران اروپایی را به خود جلب کرد .
دو تعریف فنی (WTO) : گردشگری عبارتست از فعالیت افراد برای استراحت کار و دلایل دیگر به خارج از سکونت معمول خویش سفر کرده که حداقل ۲۴ ساعت و حداکثر یکسال باشد .
تعریف بازاریابی و آمیخته بازاریابی
« کاتلر »
فرایند اجتماعی و مدیریتی که طی آن افراد و گروهها نیازمندیها یشان را از طریق مبادله کالای و خدمات با یکدیگر برآورد می سازند .
فهرست مطالب:
مقدمه
تاریخچه گردشگری
تعریف بازاریابی
بازاریابی گردشگری ( خدمات )
فرایند بازاریابی گردشگری
منابع و ماخذ
فرمت فایل: powerpoint
تعداد صفحات: 27
مطالب مرتبط