پرسشنامه استاندارد بررسی وضعیت نظام برنامه ریزی آموزشی
پرسشنامه بررسی بررسی وضعیت نظام برنامه ریزی آموزشی، پرسشنامه ای محقق ساخته می باشد. این مقیاس دارای ۷ گویه می باشد که با یک مقیاس لیکرت پنج درجه ای (خیلی ضعیف تا خیلی خوب) و هر ماده دارای ارزشی بین ۱ تا ۵ است. با سؤالاتی مانند: (وضعیت مهارتهای پایه ای فراگیران در استفاده از فناوری اطالعات و ارتباطات مانند مهارتهای رایانه ای، چگونه است؟) وضعیت نظام برنامه ریزی آموزشی را می سنجد.
روایی و پایایی پرسشنامه استاندارد بررسی وضعیت نظام برنامه ریزی آموزشی
روایی ابزار جمع آوری داده
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰). روایی پرسشنامه بررسی وضعیت نظام برنامه ریزی آموزشی توسط اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.(توضیحات کامل در داخل فایل)
پایایی ابزار جمع آوری داده
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد، یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰). پایایی پرسشنامه بررسی وضعیت نظام برنامه ریزی آموزشی از روش آلفای کرونباخ بالای ۷۰ صدم به دست آمده است.(توضیحات کامل در داخل فایل).
پایایی و روایی: دارد
پایایی و روایی: دارد
مولفه: تک عاملی
نحوه نمره گذاری: دارد
تعداد صفحات: ۴
منبع: دارد
گارانتی: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 4
مطالب مرتبط