دانلود مقاله موتور ها و فنر ها مقاله فنرها انواع فنر ها و موتور ها مقاله موتور ها و فنر ها وظیفه سیستم تعلیق تحقیق مقاله سیستم تعلیق مقاله در مورد فنر مقاله درباره کمک فنر مقاله در مورد فنر ماشین مقاله انواع فنر مقاله در مورد کمک فنر مقاله در مورد فنرها مقاله سیستم تعلیق زانتیا مقاله سیستم تعلیق خودرو مقاله در مورد سیستم تعلیق خودرو مقاله سیستم تعلیق مک فرسون
موضوع : مقاله موتور ها و فنر ها
فهرست مطالب
مقدمه
سیستم تعلیق چیست؟
اهداف کلی هر سیستم تعلیق
اجزای سیستم تعلیق:
اصلی ترین اجزای سیستم تعلیق
نقش فنرها در سیستم تعلیق:
سرعت جهش فنر(spring rate):
spring rate به چه عوامل بستگی دارد
فنر تخت (leaf spring):
دانلود مقاله موتور ها و فنر ها
موتورها و فنرها
در حقیقت تمامی موتورهای جتی که دارای توربین هستند توربین گاز (ولی اصطلاح توربین گاز بیشتر به موتورهای جتی داده میشود که هدف استفاده از آنها تولید رانش نیست بلکه چرخاندن توربین و اکثرا برای تولید برق است و برخی اوقات در طراحی و نحوه قرار گرفتن توربین ها و نازل با انواع دیگر موتور جت تفاوت عمده ای دارند . در توربین های بخار برای چرخاندن توربینها ابتدا آب را توسط سوختهای فسیلی حرارت میدهند تا آب تبدیل به بخار شود و بخار سبب چرخش توربین میشود که این سیستم دارای ضعفهایی است از جمله حجیم بودن دستگاهها و تشکیلات نیروگاه ولی در توربین گاز مرحله تبدیل آب به بخار حذف شده است و گاز های داغ خروجی که در توربین بخار هدر میشوند در این حالت مستقیما سبب چرخش توربین میگردد .
توربین گازی که در پایین مشاهده میکنید دارای کمپرسور شعاعی (گریز از مرکز) و توربین محوری میباشد
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 12
مطالب مرتبط