دانلود مقاله فنون برخورد با مشتری فنون برخورد با مشتری در بازاریابی فنون برخورد مناسب با مشتری در بازاریابی مقاله برخورد با مشتری تحقیق نحوه برخورد با مشتری روشهای برخورد با مشتری طریقه برخورد با مشتری شیوه برخورد با مشتری روش برخورد با مشتری نحوه برخورد با مشتری عصبانی آموزش برخورد با مشتری راههای برخورد با مشتری
موضوع مقاله : فنون برخورد با مشتری
چکیده
این مقاله به نگرش و فنون برخورد با مشتری میپردازد و نکات سودمندی برای کسب و کارهای کوچک ارائه میکند.
این مقاله با عنوان «چگونه فروشنده موفقی شویم؟» در منبع مذکور منتشر شده است.
کسب و کارهای کوچک معمولاً با مشکلات زیادی روبه رو میشوند. برای مثال، شخصی که کار دو، سه یا چهار نفر را به تنهایی انجام میدهد، مسلم است که در کارش با مشکلات زیادی روبه رو میشود چرا که همزمان باید مشتریان را ملاقات کند، محصولاتش را بفروشد و در سمینارهای مختلف شرکت کند. جرالد کین درباره انجام دادن تجارت یک نفره به شوخی میگوید: «آقا بالاسر خود بودن خوب است، چرا که هم میتوانید فقط نصف روز کار کنید و یا در روز دوازده ساعت سر کار باشید».
مشتری؛ ارتباط با مشتری؛ جلب مشتری
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 12
مطالب مرتبط