دانلود مقاله بازاریابی بین المللی دانلود مقاله در مورد بازاریابی بین المللی مقاله تحقیق مقاله درباره بازاریابی بین المللی مقاله در مورد بازاریابی بین المللی مقاله انگلیسی بازاریابی بین المللی مقاله های بازاریابی بین المللی دانلود مقاله در مورد بازاریابی بین المللی استراتژی های بازاریابی بین المللی مقالات بازاریابی بین المللی
بازاریابی بین المللی
فهرست مطالب
تصمیمات عمده در بازاریابی بین المللی ۱
۱- ارزیابی اوضاع و احوال و محیط بازاریابی بین الملل ۱
۲- تصمیم به فعالیت در سطح بینالملل (Deciding wether to go abroad) 10
۳- تصمیم در مورد انتخاب بازارها در سطح بینالملل (Deciding Which market to enter) 12
۴- تصمیم در مورد چگونگی وارد شدن به بازار بینالمللی (Diciding how to enter the market) 14
۵- تصمیم در مورد برنامه های بازاریابی بینالملل (Deciding on the markting program) 23
۶- تصمیم در مورد نوع سازمان بازاریابی بینالملل (Diciding on the marketing organizition) 30
تصمیمات عمده در بازاریابی بین المللی
شش تصمیم عمده ای که یک شرکت در بازاریابی بین المللی با آن مواجه می شود در شکل صفحه بعد نشان داده شده است. اگر این تصمیمات شش گانه بدرستی اتخاذ گردد، اگرچه صادرکنندگان با تأمل و کندتر قدمهای اولیه را برخواهند داشت ولی نتیجه کار بسیار مفید بوده و ریسک ضررهای آنها (بخصوص برای صادرکنندگان جدید) به مقدار بسیار زیادی پایین خواهد آمد.
۱- ارزیابی اوضاع و احوال و محیط بازاریابی بین الملل
یک شرکت قبل از اینکه تصمیم به صادرات بگیرد می بایست نکات زیادی را مورد توجه قرار دهد. شرکت صادراتی باید دانش لازم و کاملی را از محیط بازاریابی بین المللی بدست آورد تا بتواند امکان موفقیت خویش را بیشتر نماید.
اهم این عوامل محیطی بشرح زیر می باشند.
۱-۱-سیستم بازرگانی بین الملل
هر شرکت ایرانی که به فکر بازاریابی بین المللی می افتد، پس از کسب دانش لازم از اصول جدیدی بازاریابی در داخل کشور، می بایست کار خود را در امر صادرات با شناخت مطلوبی از سیستم بازرگانی بین المللی شروع نماید. در این مرحله هر شرکت ایرانی که می خواهد کالایی را به یک کشور خارجی بفروشد با انواع متعددی از محدودیت ها مواجه خواهد شد و سازمانهایی هم وجود دارند که هدفشان افزایش فعالیت های بازرگانی بینالمللی و بین کشورها و یا حداقل بین تعدادی محدود از آنها می باشد.
۱-۱-۱-محدودیت های بازرگانی
الف- تعرفه گمرکی (Tarrif)- تعرفه گمرکی متداولترین محدودیت وارداتی برای کالاهای خارجی در سیستم بازرگانی بینالملل می باشد. در این نوع محدودیت، دولت خارجی مقرراتی را برای دریافت مالیات تحت نامهای حقوق گمرکی، سود بازرگانی و کلمات مشابه برای تولید کالاهای وارداتی وضع می نماید…
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 30
مطالب مرتبط