دانلود اقدام پژوهی چگونه میتوانم املا دانش آموزان پایه اول را بهبود بخشم
چکیده
پژوهشگر با استناد به اینکه دانش آموزان زیادی وجود دارند که در درس املا دچار اختلال هستند و نسبت به اشتباهاتی که مرتکب میشوند ارزشیابی کمتری میگیرند و این امر باعث دلسردی آنها نسبت به درس میشود.
معمولاً معلمان و والدین برای تقویت املا نوشتن باید به راههای مختلفی بیاندیشند و به دلیل اینکه انواع اشتباهاتی که دانش آموز مرتکب میشود از یک نوع و از یک سنخ نیستند تا بتوان با اتخاذ یک روش همه آن اشتباهات را از بین برد وبه پیشرفت وی اطمینان یافت.
بنا براین ما باید در املا از روشهای چند یادگیری برای افزایش مهارت املا استفاده کنیم.لذا من در این اقدام پژوهی به این نکته اشاره مینمایم.
مقدمه
شنیدن و خواندن وسیله ای است برای پی بردن به افکار دیگران و گفتار و نوشتن وسیله است برای آگاه ساختن دیگران از مقاصد و افکار خود.بنا براین تمام تلاش و کوششهایی که در زمینه آموزش زبان فارسی در دبستان انجام میگیرد باید در جهت پرورش ارکان چندگانه آن یعنی شنیدن، گفتن، خواندن و نوشتن باشد.
فهرست
چکیده ۲
مقدمه ۳
بیان مئسله ۳
شواهد ۱ ۴
گردآوری اطلاعات ۶
انتخاب راه حل ها ۷
اعتبار سنجی راه حل ها ۹
اجرای راه حل ۱۱
شواهد ۲ ۱۳
پیشنهادات ۱۴
نتیجه گیری ۱۵
منابع ۱۶
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 17
مطالب مرتبط