پاورپوینت نقش بازاریابی در توسعه تجارت ایران ۱۷ اسلاید

دانلود تحقیق و مقالات رشته حسابداری و اقتصاد با عنوان دانلود پاورپوینت نقش بازاریابی در توسعه تجارت ایران ۱۷ اسلاید در قالب powerpoint  و قابل ویرایش و در ۱۷ اسلاید گرد آوری شده است.

پاورپوینت نقش بازاریابی در توسعه تجارت ایران ۱۷ اسلاید

پاورپوینت نقش بازاریابی در توسعه تجارت ایران 17 اسلاید

دانلود پاورپوینت نقش بازاریابی در توسعه تجارت ایران ۱۷ اسلاید PPT

دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی
مقدمه
روند تجارت طی سال های آینده تغییر خواهد کرد، نرخ رشد اقتصادی کشورهای عضو سازمان همکاری های اقتصادی (OECD) طی ۲۰ سال آینده حدود ۳% و نرخ رشد اقتصادی در کشورهای در حال توسعه در این دوره به حدود ۵/۷ % خواهد رسید.
در این دوره سهم کشورهای در حال توسعه از تولید جهانی از حدود ۶/۱ به حدود ۳/۱ خواهد رسید. در نتیجه، قدرت و تأثیر گذاری اقتصادی ازکشورهای صنعتی مثل ژاپن، آمریکا و اتحادیه اروپا به سمت کشورهای آمریکای لاتین، اروپای شرقی، آسیا وآفریقا کشیده خواهد شد. پیش بینی شده است که چین تا سال ۲۰۱۰ به بزرگترین اقتصاد جهان مبدل خواهد شد. حجم تجارت جهانی از ۴۰۰۰ میلیارد دلار در سال ۹۳ اکنون از مرز ۷۰۰۰ میلیارد دلار گذشته است.

تغییرات عمده در بازارهای جهانی
– الگوی رشد اقتصادی کشورهای جهان ( پیدایش اقتصادهای نوظهور)
– جهانی شدن اقتصاد
– رشد سریع تجارت جهانی نسبت به رشد تولید
– الگوی چرخه تجاری محصول در سطح بین المللی
– پیروزی نظام های بازار
– ظهور بازارهای جهانی

تحولات موثر بر حوزه بازاریابی در سده حاضر
» پیشرفت سریع سیستم های ارتباطات
» سیستم های حمل و نقل سریع
» جریان های سریع مالی
» سرعت تحولات فن آوری
» یکپارچه سازی اقتصاد جهانی
» مقررات زدایی (حذف موانع تجاری)
» روش ها و فرآیندهای متفاوت تولید
» افزایش رقابت در سطح جهانی
» تلاش مستمر برای کاهش هزینه ها

دیدگاههای حاکم بر فعالیتهای بازاریابی
» دیدگاه تولید
مصرف کننده خواهان و طرف دار محصولاتی است که موجود می باشد و وی توان خرید آن را داشته باشد .
» دیدگاه محصول
مشتری محصولاتی را مورد توجه قرار می دهد که از نظر کیفیت ، عملکرد ، و نوآوری در بالاترین حد باشند .
» دیدگاه فروش
سازمان فروشنده باید از طریق تلاش وسیع و گسترده امر فروش و افزایش آن را انجام دهد .
» دیدگاه بازاریابی
دستیابی به هدف های سازمان در گرو شناخت نیاز و خواسته های بازار مورد نظر و تحویل کالای مورد نظر مشتری ، اثر بخشی و کارآیی بالاتر از شرکت های رقیب است .
» دیدگاه بازاریابی اجتماعی
سازمان باید نیازها، خواست ها و منافع بازار مورد نظر را بشناسد و سپس ارزشی برتر به مشتری ارائه کند به نحوی که جنبه های رفاهی مشتری و جامعه را حفظ نماید.


فرمت فایل دانلود فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات تعداد صفحات: 17

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط