پاورپوینت استراتژی بازاریابی و شیوه مدیریتی در 59 اسلاید در زمستان 1402 تهیه شده که برای دانشجویان رشته بازرگانی و همچنین سایر افرادی که به بازاریابی علاقمند هستند مفید است. این پاورپوینت به راحتی قابل ویرایش است و در ادامه بخشی از محتوای آن را برای شما قرار داده ایم و پس از آن نیز فهرست محتوای پاورپوینت و همچنین تصویری از پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت را نیز قرار داده ایم و در صورتی که مایل باشید می توانید این پاورپوینت را خریداری نموده و به تمام محتوای آن دسترسی داشته باشید.
بخشی از متن:
بازاریابی یا مارکتینگ، پروسه متقاعدکردن مشتری در این باره است که چرا باید از میان تمام رقبا، محصول یا خدمات شما را انتخاب کند؟ بهبیان دیگر، به نحوه برقراری ارتباط در راه قانعکردن مشتری، بازاریابی گفته میشود.
بازاریابی شامل تولید محصول یا ایجاد خدمات، شناسایی کسانی که احتمالا این محصول یا خدمات را میخرند یا میخواهند، بهبود و ارتقای محصول و خدمات و همچنین انتقال آنها به کانالهای مناسب فروش است. در این مطلب میخوانید که بازاریابی چیست و چه مراحل و اهدافی دارد.
تعریف متعددی برای بازاریابی وجود دارد اما یکی از کاملترین آنها تعریف دکتر روستا است. بر اساس این تعریف بازاریابی شامل سه رکن است: بازارشناسی (شناخت مشتریان و نیاز آنها)، بازارسازی (خلق و به دستآوردن سهم بازار) و بازارداری (حفظ سهم بازار).
مفهوم استراتژی
به طور کلی معنی استراتژی (راهبرد) بدینگونه است که افراد یا سازمانها از طریق آن به اهداف خود دست پیدا میکنند. به طورکلی تعریف استراتژی بر دستیابی به اهداف خاص تمرکز دارد. راهبرد آرایش منابع و چندین تصمیم یا اقدام سازگار، درست و منسجم است.
درواقع توجه به آن بهعنوان برنامه استراتژی برای پیدا کردن جهت است. با متلاطم شدن محیط، استراتژی (راهبرد) باید دارای انعطافپذیری و پاسخگویی بیشتر باشد. وقتی کسبوکارها با تهدیدهای پیشبینینشده از سوی محیط کسبوکار مواجه میشوند و فرصتهای جدیدی در محیط بروز پیدا میکنند؛ در این هنگام راهبرد بهعنوان «قطبنمایی و مسیریابی» است که یک کسبوکار را در میان دریاهای طوفانی هدایت میکند.
فهرست:
تعریف بازاریابی
مفهوم استراتژی
برنامه ریزی استراتژیک چیست ؟
مفهوم مدیریت استراتژیک
سطوح استراتژی
استراتژی بازاریابی و برنامه بازاریابی
تحلیل SWOT
ایجاد مأموریت و اهداف سازمانی
ماتریس بی سی جی یا BCG Matrix چیست؟
روش ماتریس جنرال الکتریک
جایگاه سازی برند شناسایی و تعریف
پارامترهای بخش بندی بازار در استراتژی بازاریابی B2B
کدام بخش بازار را باید هدف قرار دهید؟
فاهیم پایه ای بازاریابی
بازار چیست ؟
انواع بازار ها کدامند ؟
بازار سیاه (Black Market)
بازار حراج / مزایده (Auction Market)
بازار مالی (Financial Market)
محصول چیست ؟
تعریف مزیت رقابتی
بیانیه ماموریت سازمان در مقابل چشم انداز
استراتژی سطح شرکت یا واحد کسب و کار
اهداف کلان و کمی وظیفه ای
تجزیه و تحلیل فرصت های بازار
ابزار SWOT و نحوه استفاده از آن
چک لیست تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف در ماتریس SWOT
تصمیمات استراتژی بازاریابی
تصمیمات برنامه بازاریابی
ساختار برنامه بازاریابی
پرسشنامه برند سازمان به همراه تفسیر نتایج
جایگاه یابی و انواع آن
ایجاد ارزش مورد انتظار شرکت
مدیریت رشد سود
مدیریت رشد سود با افزایش درآمدهای فروش
مدیریت رشد سود با کاهش هزینهها
مدیریت رشد سود از طریق ادغام و کسب (تملک)
پیش نمایش اسلایدها:
فرمت فایل: پاورپوینت
تعداد صفحات: 59
مطالب مرتبط