دانلود تحقیق و مقالات انگلیسی isi با ترجمه فارسی با عنوان مقاله ترجمه شده هوش مصنوعی پیشرفته A Poker Game Description Language در قالب ورد و قابل ویرایش و در ۲۳ صفحه گرد آوری شده است. در زیر به مختصری از آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است.
مقاله ترجمه شده هوش مصنوعی پیشرفته
یک زبان توصیف بازی پوکر
در طول دهه گذشته، کامپیوتر پوکر به یک بستر تست ترجیح داده شده برای اعتباردهی تحولات در بازی گسترده گرا و حوزه تحقیقات سیستم های چند عامله تبدیل شده است. از آنجا که پوکر یک بازی با صدها نفر از انواع متفاوت از یکدیگر توسط ساختار شرط بندی اش است تعداد کارت در عرشه و یا شرایط برنده شدن ، عوامل متعددی برای چندین گونه مختلف از این بازی ایجاد شده است. با این حال، یک مدل توصیف یکپارچه واحد وجود ندارد که اجازه دهد تا برای آن دسته از عوامل که در سراسر انواع مختلف پوکر براحتی به آزمایش گذاشته شوند. به همین دلیل، ما زبان توصیف بازی پوکر زبان (PGDL)، را معرفی می کنیم که، بر خلاف اطلاعات ناقص زبانهای توصیف بازی GDL دیگر، به طرز منحصر به فردی بر روی توسعه عامل پوکر و آزمایش متمرکز شده است.
PGDL در یک سیستم قابل پخش یکپارچه شده است که نه تنها یک API توسعه عامل اولیه را در پرولوگ در دسترس می سازد ، بلکه یک عامل ساده ساخته شده را فراهم می کند که می تواند با قوانین تعریف شده توسط کاربر سازگار شود.
علاوه بر این، این چارچوب دارای یک رابط کاربری گرافیکی ساده(GUI) است که هر دو آزمایش پایه و پیشرفته افراد نشان داد که برای استفاده در زمان تعریف یک نمونه جدید PGDL مناسب و آسان می باشد. ما باور داریم که علی رغم وجود بیشتر سیستم های عمومی کلی بازی ، این واقعیت است که زبان بطور بومی زیرساخت های مشترک را تامین میکند ، مشترک برای تمام انواع پوکر،رویکرد ما برای توسعه عامل پوکررا بسیار مربوط ارائه میکند.. آزمون نشان داد که زبان ما قادر به توصیف بیشترین انواع پوکر محبوب بود.
مقدمه
در سالهای گذشته، پوکر یک زمینه مطالعاتی و علاقه توسط محققان AI بوده است زیرا نشان دهنده یک چالش کاملا متفاوت از بازی هایی مانند شطرنج است. بازی مانند شطرنج با اطلاعات کامل سروکار دارند، به عنوان مثال، هر دو بازیکن اطلاعات کامل در مورد وضعیت فعلی بازی دارند، که این را ممکن میسازد تا از طریق یک درخت تصمیم گیری یک استراتژی تعریف کنند. در مقابل، پوکر یک بازی از اطلاعات ناقص است که در آن بازیکن ها تنها اطلاعات در مورد کارت های خود و کارت های کل بازی در اختیار دارند. پس از آن نیاز به ساخت یک درخت تصمیم گیری احتمالی بر اساس حدس هایی در مورد کارت های احتمالی مخالفان است. یکی دیگر از چالشهای پوکر در طبیعت تصادفی آن وجود دارد، یعنی عنصر شانس. این عامل با توجه به این واقعیت است که کارت ها بی جان و به طور تصادفی توزیع می شوند.
پوکر همچنین یک صنعت با نرخ رشد بالا است که یک سود دهی بالا را در صنعت سرگرمی ارائه می دهد. این بازی است که توسط میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان بازی میشود، زنده و آنلاین [۱]. این یک بازی است با صدها نوع متفاوت با یکدیگر با توجه به ساختار شرط بندی، تعداد کارت در عرشه و روشی که برنده تعیین میشود در میان دیگران.
با این حال، براساس بهترین دانش ما یک مدل توصیف یکپارچه واحد وجود ندارد که اجازه دهد تا برای عامل بازی در سراسر پوکر بطور ارزانی آزمایش شود. به همین دلیل، معرفی می کنیم جدید زبان توصیف بازی (GDL) برای بازی پوکر -زبان توصیف بازی پوکر (PGDL)-، بر اساس زبان XML. هدف از GDL است که برای توصیف حالت یک بازی به عنوان یک سری از حقایق و مکانیک بازی به عنوان مجموعه ای از قوانین منطقی است. GDL ها معمولا توسط سیستم های (GGPS) به عنوان ورودی استفاده می شوند.
GGPS سیستم هایی هستند که قادر به شناخت یک توصیف رسمی از یک بازی اند و میتوانند به طور موثر و بدون دخالت انسان بازی ها را بازی کنند PGDL، بر خلاف دیگر اطلاعات ناقصGDL به طرز منحصر به فردی بر روی توسعه عامل پوکر و آزمایش متمرکز شده است. بنابراین،PGDL تنها برای شناسایی مفاهیم کلیدی قوانین بازی پوکر توسعه پیدا کرد به منظور تسهیل در تعریف انواع پوکر شناخته شده و یا انواع پوکر ناشناخته بوسیله کاربران با دامنه دانش پوکر. برای حمایت از ایجاد و ارزیابی موجودیتهای PGDL، یک سیستم GGPS نیز توسعه داده شد. این سیستم اجازه می دهد کاربران بازی توصیف شده را در برابر عوامل اولیه بازی کنند.
توسعه ی PGDL در گام های زیر تقسیم می شود:
۱- شناسایی قوانین پایه پوکر با تاکید بر تفاوت های بین انواع آن.
۲- تصور یک زبان مبتنی بر XML قادر به مشخص کردن تفاوت های قوانین شناخته شده است.
۳- ساخت یک سیستم که زبان XML را تشخیص دهد(در پرولوگ) و قادر به تولید بازی مشخص شده است.
۴- ساخت یک پلت فرم( PGDL ساز) که ایجاد اسنادPGDL را پشتیبانی می کند.
۵- توسعه یک عامل عمومی که می تواند هر نوع توصیف در PGDL بازی کند.
بقیه مقاله به شرح زیر است: بخش دوم توصیف بازی پوکر با تاکید بر تفاوت های بین انواع آن؛ بخش سوم مربوط به کارهای مرتبط در مورد سیستم های GGPS و زبان توصیف بازی و همچنین تحولات خاص پوکر؛ بخش چهارم توصیف زبان PGDL با دیگر نهادهای ترکیبی دقیق شده ی آن؛ بخش پنجم توصیف سیستمی است که برای پشتیبانی از ایجاد اسناد PGDL، با تاکید بر جزئیات پیاده سازی توسعه داده شد. بخش ۶ نتایج حاصل از این مقاله با اعتبار سیستم عامل های ساخته شده، رابط کاربر گرافیکی و ایجاد نمونه PGDL را توصیف میکند؛ بخش ۷ نتیجه گیری اصلی مقالات و اشاره ای برای تحقیقات آینده ارائه شده است.
۲- پوکر
پوکر یک بازی با ورق و شرط بندی است بازی بین دو یا چند بازیکن، بدون همکاری صورت میگیرد، به عنوان مثال، هر بازیکن برای خود و در برابر بقیه بازی میکند. صرف نظر از نوع بازی، هدف از پوکر این است که همیشه تا آنجا که ممکن است پول نقد برنده شود بدون توجه به نوع بازی. با توجه به ماهیت شانسی آن، غیر ممکن است که از نظر ریاضی اطمینان از پیروزی در یک مجموعه خاص از بازی ها بدست آورد.به همین دلیل، یک بازیکن خاص و خوب است هنگامی که او موفق به حداکثر رساندن سود می شود او خوش شانس است و به حداقل رساندن پیش داوری هنگامی که او بخت برگشته است.
در پوکر هر بازیکن باید مجموعه ای از کارت ها را تا حد امکان با ارزش تشکیل دهد که دست بازیکن است(the hand of the player. ).ترکیباتی که کمتر شایع هستند، اختصاصا با ارزش تر از ترکیبات معمولی هستند. هر بازیکن روی دست خود شرط میبندد که دست من از بقیه قوی تر است.شرطها در ظرف قرار میگیرند و در نهایت بازیکنی برنده است که دست قوی تری داشته است. با این حال، اگر همه بازیکنان به جز یکی بوسیله کارت های برابر جریمه شوند، آخرین بازیکن ایستاده برنده بازی است.
عنوان انگلیسی مقاله :
A Poker Game Description Language
عنوان فارسی ترجمه :
مقاله ترجمه شده هوش مصنوعی پیشرفته یک زبان توصیف بازی پوکر
تعداد صفحات فایل اصلی مقاله: ۸ صفحه
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۲۳ صفحه
» لینک دانلود رایگان نسخه انگلیسی
» لینک پرداخت آنلاین و دانلود ترجمه فارسی در قالب word
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 23
مطالب مرتبط