دانلود مقاله ترجمه شده رشته مدیریت سازمان به عنوان یک حوزه یادگیری میان رشته ای تحقیق مقاله مدیریت یادگیری در سازمان مدیریت یادگیری در سازمان انواع یادگیری در سازمان سازمان یادگیری فرهنگیان سامانه جامع یادگیری فرهنگیان سامانه جامع مدیریت یادگیری سازمان یادگیرنده و یادگیری سازمانی مقاله مدیریت یادگیری در سازمان مقالات یادگیری سازمانی
مقاله ترجمه شده
عنوان مقاله:
سازمان به عنوان یک حوزه یادگیری میان رشته ای با استفاده از یک بازی استراتژیک برای ادغام یادگیری در مورد مدیریت زنجیره تامین و تبلیغات
چکیده:
هدف-این مطالعه تحقیقی به دنبال کشف رابطه میان بازی استراتژیک، رویکرد و مدل یادگیری سازمانی و انتقال یادگیری به عنوان یک عامل موفقیت استراتژیک برای بهبود عملکرد فردی و سازمانی و مزیت رقابتی پایدار است. هدف این تحقیق تشخیص و توسعه یکپارچگی استراتژیک نواحی میان رشته ای سازمانی است که منجر به توسعه یادگیری سازمانی می شود.
طرح/ روش/ رویکرد- تحقیق با تاکید بر طرح جدید شبیهسازی -SCM تبلیغات
(Ad-SCM) شامل بازی سازمانی استراتژیک جایی که یادگیری تجربی در فعالیت های سازمانی مورد تاکید است و در پی آن نتایج یادگیری دانشجویان تحلیل میشوند، از یک رویکرد مطالعه موردی میان رشته ای به یادگیری استفاده میکند.
یافته ها- مقاله بازی شبیهسازی (Ad-SCM) آموزش تجاری میان رشته ای برای آموزش پذیران را از طریق آماده سازی آنها برای اتصال کارای آن ها با دنیای مشارکتی از طریق استفاده از بازی های استراتژیک که فعالیت های یادگیری سازمانی، و انتقال دانش، مهارت، نگرش و ویژگی های مربوط به شغل برای برتری در محیط کار را ممکن می سازد، تقویت کرد. بازی های استراتژیک میان رشته ای ابزار ارزشمندی برای یادگیری و مدیریت دانش درون و بین سازمان ها هستند و نیاز به بررسی بیشتری دارند.
محدودیت ها/ کاربرد های تحقیق- تحقیق برای آموزش دهندگان که مقاله های میان رشتهای نوآورانه را برای تقویت یادگیری در تمام اصول سازمانی در یک موقعیت بین سازمانی و بهبود عملکرد سازمانی برای رسیدن به مزیت رقابتی پایدار امتحان میکنند، مفید است. این تحقیق برای متخصصان صنعتی بسیار ازرشمند است زیرا تفکر بحرانی را از طریق استفاده از یادگیری سازمانی به عنوان یک ناحیه یادگیری میان بخشی تشویق می کند و موضوعات مهم در نواحی مدیریت بازرگانی میان بخشی را بررسی میکند.
مفاهیم کاربردی- بازی استراتژیک میان رشتهای مشارکت صنعت در ایجاد تبادلات مدیریتی بین رشته ای میان کارکنان را ممکن میسازد و موارد واقعی برای مقاله های تحقیقی میان رشته ای ارائه میکند. این تحقیق امکان انتقال یادگیری در طول دوره آکادمیک فردی را بررسی میکند که منجر به کاهش هزینه های آموزش و بهبود بازگشت سرمایه سازمان در آینده میشود.
ابتکار/ ارزش- این مقاله از یک جریان تحقیق نوآورانه استفاده میکند که رابطه میان استفاده از بازی استراژیک، تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده و انتقال یادگیری برای یادگیری کارا و مدیریت دانش را مشخص میکند.
کلمات کلیدی: بازی استراتژیک، سازمان یادگیرنده، بازی های مدیریتی، آزمایشگاه تجربی بازی سازمانی Ad-SCM ، مدیریت زنجیره تامین، تبلیغات
نوع مقاله-مورد کاوی
فرمت فایل: WORD ,PDF
تعداد صفحات: 14
مطالب مرتبط