دانلود مقاله شرکت تبلیغاتی مقاله تبلیغاتی شرکت طوس طیف مقاله تحقیق دانلود رایگان مقاله کارآفرینی شرکت تبلیغاتی دانلود مقاله کارآفرینی شرکت تبلیغاتی دانلود مقاله کارآفرینی کانون تبلیغاتی مقاله کارآموزی شرکت تبلیغاتی دانلود کارورزی شرکت تبلیغاتی دانلود مقاله بررسی روش های تبلیغات شرکت طوس طیف
موضوع : مقاله تبلیغاتی شرکت طوس طیف
فهرست مطالب
عنوان
– مقدمه 7
– گرافیک و تبلیغات نوین 12
– فصل اول: آرم و نشانه ها 22
– فصل دوم: اوراق اداری 38
– فصل سوم: پوستر 55
– فصل چهارم: کاتالوگ و بروشور 88
– فصل پنجم : فولدر 124
– فصل ششم: بیلبورد 128
– فصل هفتم: استند 148
– فصل هشتم: هدایای تبلیغاتی 162
– فصل نهم: بسته بندی 187
– فصل دهم: لیبل 209
– فصل یازدهم: طراحی جلد 212
– منابع و مآخذ 221
مقاله تبلیغاتی شرکت طوس طیف
دانلود مقاله تبلیغاتی شرکت طوس طیف
مختصری از مقاله :
علائم و نشانه ها از بدو خلقت در اشکال مختلف تصویری همراه انسان بوده است . تصاویر موجود در غارها، زمینه های پیدایش خط ، نمادهای ریاضی در علوم و همچنین سایر زمینه های مختلف ریشهای ابتدایی پیدایش علائم می باشند.
امروزه طراحی آرم یا نشانه از جمله وظایف هنرمند و طراح گرافیک می باشد. هر سازمان یا موسسه ای به هنگام شکل گیری، درصدد طراحی یک نشانه و آرم برای خود می باشد تا بدین وسیله بتواند هویت و شخصیت اجتماعی خود را به دیگران معرفی نماید .
اصولا آرم یا نشانه مشخصه اصلی هویت سازمانی بوده و حکم امضاء و مهر آن را دارد . بنابراین طراحی یک آرم بایستی با احتساب تمامی جنبه های مختلف و بررسی دقیق صورت پذیرد. یک پوستر ، بروشور و یا یک صفحه از روزنامه که توسط هنرمند گرافیک صفحه آرایی شده است یک زمان کوتاهی را به خود اختصاص داده و سپس ، تصویر جدیدی جای آن را می گیرد اما یک نشانه اغلب دارای تاریخ مشخص و معینی نیست
گرافیک در عرصه تبلیغات:
زمانیکه از خواب بیدار می شویم و برای وزرش صبحگاهی تلویزیون را روشن می کنیم ، تبلیغ پفک نمکی ، سس سالاد ، شامپو ، جوراب ، بخاری ، یخچال و بسیاری از تبلیغات تلویزیونی را به ناچار می بینیم . وقتی از منزل خارج می شویم باز هم یک سری از تبلیغات بوسیله رادیو به گوش ما می رسد . در خیابان ها ، پشت اتوبوس ها ، سردرمغازه ها و یا به تابلوهای خیابانی که نگاه می کنیم همه و همه تبلیغات متفاوتی که روزانه با آن ها سروکار داریم . با وجود حجم فراوان تبلیغات و انواع محصولاتی که تبلیغ می شوند آیا تاکنون اندیشیده ایم که چه میزان در امر تبلیغات موفق بوده ایم ؟ چقدر با این موضوع ، عملی و تخصصی برخورد می کنیم ؟ آیا می دانیم وضعیت عناصر درگیر با تبلیغ ، در کشور ما چگونه است؟ آیا برای حل مشکلات تبلیغات در کشور گامی برداشته شده است ؟
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 151
مطالب مرتبط