این فایل پاورپوینت شامل 53 اسلاید قابل ویرایش و درباره چشم انداز تحول اداری مدیریت امور مالی می باشد.
مدیریت امور مالی دارای 5 اداره به شرح ذیل می باشد:
- اداره نظارت و پایش عملکرد مالی (رسیدگی سابق)
- اداره حسابداری منابع و تامین اعتبار(دفترداری سابق)
- اداره حسابداری پرسنلی شاغلین و باز نشستگان
- اداره حسابداری مدیریت (اموال سابق)
- اداره درآمد
شرح وظایف اداره نظارت و پایش عملکرد مالی (رسیدگی سابق)
رسیدگی به کلیه اسناد حقوقی وهزینه های جاری واختصاصی واحدهای زیر مجموعه از قبیل معاونتها – دانشکده ها – شبکه ها وبیمارستانها و پایش واحدهای مستقل و راهبری واحدهای تابعه
رسیدگی به کلیه اسناد هزینه تدارکات
رسیدگی اسناد متفرقه
رسیدگی به چگونگی پرداخت هزینه های ازدواج وفوت بازنشستگان وموظفین وکارکنان رسمی
رسیدگی به هزینه های باز خرید مرخصی بازنشستگان
رسیدگی چگونگی پرداخت هزینه بیمه عمر بابت فوت کارکنان وبازنشستگان و اسناد پرسنلی
تهیه تراز مالی و تهیه وتلفیق صورت مالی دانشگاه
شرح وظایف اداره حسابداری منابع و تامین اعتبار(دفترداری سابق)
ثبت کلیه در یافتهای دانشگاه وکلیه پرداختها ی قطعی وموقت وامانی و درامدی
ثبت وپرداخت کلیه هزینه های انجام شده اعم از حسابرسی وتملک داراوییهای سرمایه ای ستاد وواحد های تابعه
ثبت ونگهداری وجوهات سپرده ها وتضمینات و مناقصات ومزایده ها ستاد وواحدهای تابعه
ثبت وطبقه بندی وتلخیص کلیه حسابهای دانشگاه
تهیه وتنظیم صورتحسابهای مالی اعم از جاری وتملک وتهیه عملکرد برنامه های جاری وتملک واختصاصی وردیفهای ابلاغی
ارسال ماهیانه ونهائی صورتحسابهای مالی به مراجع ذیصلاح ناظر از قبیل دیوان محاسبات وحسابرس دانشگاه ووزارت دارائی
فرمت فایل: پاورپوینت
تعداد صفحات: 53
مطالب مرتبط