دانلود گزارش کارآموزی نمایندگى ایران خودرو دانلود گزارش کارآموزی در نمایندگی ایران خودرو دانلود رایگان گزارش کارآموزی نمایندگی ایران خودرو گزارش کارآموزی مکانیک در نمایندگی ایران خودرو گزارش کارآموزی حسابداری نمایندگی ایران خودرو گزارش کارآموزی نمایندگی مجاز ایران خودرو دانلود گزارش کارآموزی در نمایندگی ایران خودرو دانلود رایگان گزارش کارآموزی نمایندگی ایران خودرو
–
–
گزارش کارآموزی نمایندگى ایران خودرو
فهرست
تاریخچه شرکت ایران خودرو
معاونت خودروی سواری
گواهینامه بین اللملی اخذ شده
مدیریت بدنه سازی
ایران خودرو و نیروی انسانی
ایران خودرو و خدمات پس از فروش
ایران خودرو و فعالیت های صادراتی
معرفی محصول
میل لنگ
ساختمان میل لنگ
انواع میل لنگ
شاتون
اجزای شاتون
بررسی نقش موتور میل لنگ ها در موتورهای دیزلی چند زمانه
مشکلات صنعت قالب سازی میل لنگ در ایران
خود مهارهاservos
اسیت و دنده ی خلاص
دنده ی سرعت سنگین
دنده سرعت دوم((overdrive
دنده سنگین دستی
دنده عقب Reverse
تصاویری از ماشینهای ساخت ایران خودرو
منابع
تاریخچه شرکت ایران خودرو
نام شرکت : ایران خودرو( سهامی عام)
تاریخ تاسیس : مرداد ۱۳۴۱
میزان سرمایه : ۵/۱۲۸۲ میلیارد ریال
میزان سهام : ۱۲۸۲۵۰۰۰۰۰ سهم
نیروی انسانی : ۱۲۰۳۹ نفر
مساحت : ۳۴۵۰۰۰۰ متر مربع
شرکت ایران خودرو (سهامی عام ) در ۲۷ مرداد سال ۱۳۴۱ و با سرمایه اولیه یک صد میلیون ریال و با یک هزار سهم هزار ریالی تاسیس شد و در شهریور همان سال تحت شماره ۸۳۵۲ در اداره ثبت شرکت های تهران به ثبت رسید و از مهر ماه سال ۱۳۴۲ فعالیت خود را با تولید اتوبوس آغاز کرد . شرکت در سال ۱۳۴۵ اجازه تاسیس کارخانه ساخت انواع اتومبیل سواری از نوع چهار سیلندر را دریافت کرد و پس از استقرار تجهیزات مربوط به تولید آخرین مدل اتومبیل هیلمن با انواع پیکان با ظرفیت اولیه سالانه ۶ هزار دستگاه ، اولین اتومبیل سواری به تولید رسید .
شرکت ایران خودرو که فعالیت خود را با تولید سواری پیکان ، اتوبوس و مینی بوس آغاز کرد به مرور زمان به تنوع و حجم تولیدات خود افزود به طوری که در سال ۱۳۷۹ با تولید ۱۷۶۰۰۰ دستگاه خودرو برای چهارمین سال متوالی موفق به شکستن رکورد تولید خود شد و علاوه برآن موفق شد به میزان قابل توجهی کمیت و کیفیت محصولات خود را افزایش دهد .
شرکت ایران خودرو در حال حاضر با در اختیار داشتن ۷۰% از سهم تولید و بازار خودرو وبزگترین تولید کننده خودرو در کشور به شمار می رود . فعالیتهای شرکت را از بدو تاسیس تاکنون می توان به سه دوره زمانی تقسیم نمود :
الف : از سال ۱۳۴۲ تا ۱۳۵۷
در این سالها سیاست افزایش عرضه از طریق مونتاژ بر صنعت خودرو ، از جمله شرکت ایران خودرو حاکم بود ، چرا که از یک سو نیاز بازار مصرف روند افزایشی داشت و از سوی دیگر زیربناهای لازم برای تحقق تولید داخلی وجود نداشت . در این دوره بالغ بر ۶۳۱۵۰۰ دستگاه انواع خودرو در این شرکت مونتاژ وبه بازار عرضه شد .
ب : از سال ۱۳۵۸تا ۱۳۶۸
طی این سالها محدودیت های ناشی از محاصره اقتصادی و همچنین جنگ تحمیلی باعث شد تا تولید خودرو از فراز و نشیب قابل ملاحظه ای بر خور دار گردد . مجموع تولیدات شرکت ایران خودرو در این دوره زمانی بالغ بر ۵۰۴۰۰۰ دستگاه بوده است .
پ :از سال ۱۳۶۹ به بعد
این سالها را باید دوران تجدید حیات صنعت خودرو سازی تلقی کرد ، در این دوره ستاد سیاستگذاری خودرو تاسیس و قانون خودرو به تصویب رسید . تدوین استراتژی صنعت خودرو در قالب برنامه پنج ساله از دیگر اقدامات برجسته ای بود که در جهت حمایت و هدایت این تلاش ارزنده صورت پذیرفت…
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 50
مطالب مرتبط