دانلود مقاله بررسی سیستم فروش در شرکت کارتن مشهد مقاله کارتن سازی مقاله کارآفرینی کارتن سازی بررسی سیستم فروش در شرکت کارتن مشهد فروش کارتن فروش کارتن برای اسباب کشی فروش کارتن آماده گزارش کارآموزی کارتن سازی کارخانه کارتن سازی مشهد
–
بررسی سیستم فروش در شرکت کارتن مشهد
فهرست مطالب
تاریخچه محصول. Error! Bookmark not defined.
تاریخچه صنعت کارتن سازی.. ۳
تاریخچه شرکت کارتن مشهد. ۴
مقدمه. ۵
چارت سازمانی۵
فصل اول: مشخصات شرکت کارتن مشهد. ۶
وضعیت ماکلیت شرکت… ۸
میزان تولید شرکت… ۸
منابع انسانی شرکت… ۸
حسابرسی.. ۹
تبلیغات… ۹
صادرات… ۱۰
پیش بینی و بودجه بندی.. ۱۱
استانداردهای کسب شده ۱۲
مشتریان اصلی شرکت… ۱۲
فصل دوم: معرفی محصولات تولیدی. ۱۳
معرفی مواد اولیه. ۱۴
چگونگی طراحی.. ۱۶
ماشین آلات… ۱۷
فصل سوم: اهداف شرکت… ۱۸
۱٫ اهداف استراتژیک و بلند مدت به صورت مدون و مستند: ۱۹
۲٫ اهداف استراتژیک و بلند مدت در سطح واحدهای شرکت… ۲۰
۳٫ اهداف کلان. ۲۱
فصل چهارم: بررسی سیستم فروش ۲۰
حسابداری فروش…. ۲۴
۱-واحد فروش…. ۲۵
۲-واحد طراحی.. ۲۶
۳-واحد کلیشهسازی.. ۲۶
۴-نمونه سازی.. ۲۶
تنظیم قراردادها ۲۷
فرم بازرگانی قرارداد. ۲۸
فرم قرار داد فروش…. ۲۸
قسمت برنامهریزی تولید. ۲۹
واحد تولید. ۳۰
انبار محصول. ۳۰
حسابداری فروش…. ۳۱
برگشت از فروش و تخفیفات… ۳۲
تحقیقات نقدی فروش…. ۳۳
اعتبارات مشتری.. ۳۳
وصول مطالبات… ۳۳
محدودیت ها: ۳۴
ضمائم
تاریخچه:
شرکت کارتن مشهد(سهامی عام) در تاریخ ۷/۳/۱۳۶۳ تحت شماره ۳۳۳۳ در اداره ثبت شهرستان مشهد به ثبت رسید و در مرداد ماه سال ۱۳۶۸ بهرهبرداری آزمایشی و از ابتدای سال ۱۳۶۹ بهرهبرداری عملی از آن با ظرفیت ۲۰٫۰۰۰ تن ورق و کارتن در دوشیفت کاری انجام پذیرفته است. کارخانه کارتن مشهد دارای زمینی به مساحت ۶۷٫۲۰۰ مترمربع و زیربنای حدود ۲۰٫۴۴۷ مترمربع میباشد و اکنون با ظرفیت تولیدی ۵۵٫۰۰۰ تن در سال دارای دوخط تولید ورق کارتن(کروگیت) با عرض ۲ متر و ۴۰/۲ متر و دو خط تمام اتوماتیک تولید و چاپ کارتن با عرضهای ۴۴/۲ و ۶۰/۱ متر می باشد.
در ابتدای تمدن بشری، نیاز به بسته بندی غذا نبوده است، چون انسانهای اولیه برای به دست اوردن غذا از محلی به محل دیگر می رفتند. اما هنگامی که انسانها در پناهگاههای دائمی سکنی گزیدند ناچار شدند غذا را از محل های مختلف جمع آوری کنند و به محل سکونت خود انتقال دهند. این نیاز باعث شد که اولین بسته بندی ها نظیر کدوهای خشک شده، صدف ها، پوست حیوانات و دیگر مواد طبیعی مورد استفاده قرارگیرد تا زمانی که انسان توانست ظرف های سفالینی بسازد که به آب و آتش مقاوم بودند. ایرانیان، مصریان، فینقی ها و رومیان همواره از ظروف سفالی رنگی و تزیین شده برای تجارت و حمل و نقل محصولات خود استفاده می کردند. سابقا صادرات درایران در صندوق های چوبی و یا گونی کنفی و به خصوص خرمای مرغوب ایران در بسته های حصیری یا پیت های حلبی صادر می شد که مورد استقبلا کشورهای پیشرفته نبود. هم اکنون در موزه شرکت شیشه سازی کورنیک، ظرف شیشه ای فالب گیری شده ای موجود استکه با عنوان یکی از اولین ظرف ها و بسته بندی های فالب گیری شده ساخته می شود. این اثر که با نام ایرانیان ثبت شده نشان می دهد که آنان از اولین بنیانگذاران تکنولوژی بسته بندی در آن دوران بوده اند اما هم اکنون در حالی که دیگر کشورها، کالاهای مصرفی شان را در ظظروف و بسته بندی های فوق العاده شکیل و مشتری پسند روانه بازارهای جهانی می کنند، صنعت بسته بندی ایران در حد روش سنتی انتقال به بازار بلقی مانده است و از طرفی دیگر با شروع انقلاب صنعتی و تحول در نظام تولید و تبادل ایجاد شده، علوم جدید جهان بسته بندی را به خدمت اقتصاد درآورد. صنعت کارتن سازی کشور با مشکلات بی شماری از قبیل تهیه مواد اولیه مناسب، فقدان فناوری روز دنیا در جهت ارائه محصولات با کیفیت و ارزان و تنوع تولید جهت انجام هرگونه سفارشی،عدم استانداردهای کیفی مناسب در بسته بندی و… روبه روست . هرچه پیش رویم شرایط بازار رقابتی تنگاتنگ و نقش بسته بندی کالا نسبت به گذشته انکار ناپذیرتر می شود و در این شرایط عرصه برای کسانی مهیاست که بتوانند خود را با شرایط سرمایه گذاری، کاهش هزینه ها، استفاده از مواد اولیه مناسب، رعایت الگوهای مصرف، تنوع تولید با ماشین آلات جدید و… هماهنگ کنند…
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 60
مطالب مرتبط