هدف از این تحقیق بررسی کاربرد مدیریت با فرمت docx در قالب 14 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد.
کاربرد سیستم اطلاعاتی پیچیده بدان معنی است که کارکنان باید بسیار آموزش دیده و حرفه ای باشند تا بتوانند با این سیستم کار کنند و آن را حفظ نمایند. در بیشتر مورد سازمانها باید، پس از بکارگیری این تکنولوژی، کارگران بدون مهارت خود را با افراد ماهر و متخصص جایگزین نمایند .
فهرست مطالب
کاربرد مدیریت
مشارکت بیشتر در تصمیم گیری
افزایش سرعت در تصمیم گیری
افزایش سرعت در شناسائی مسائل
طرح ریزی سازمان
کاهش ارتقاع هرم سازمان
تمرکز یا عدم تمرکز بیشتر
بهبود هماهنگی
شرح دقیق تری از وظایف
افزایش کارکنان متخصص
منابع فارسی
منابع لاتین
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 14
پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.
مطالب مرتبط